Tuesday, July 27, 2021

Action/2015

Action role-playing game:

მოქმედების როლური თამაში არის ვიდეო თამაშების ქვეჟანრი, რომელიც აერთიანებს ძირითად ელემენტებს როგორც მოქმედი თამაშიდან, ასევე როლური ჟანრიდან.

Action role-playing game:

მოქმედების როლური თამაში არის ვიდეო თამაშების ქვეჟანრი, რომელიც აერთიანებს ძირითად ელემენტებს როგორც მოქმედი თამაშიდან, ასევე როლური ჟანრიდან.

Romance film:

რომანტიკული ფილმები , რომანტიკული ფილმები , გემების ფილმები ან გემების ფილმები არის რომანტიკული სიყვარულის ისტორიები, რომლებიც ჩაწერილია ვიზუალურ მედიაში კინოთეატრებში და ტელევიზორში, რომელიც ფოკუსირებულია ვნებაზე, ემოციებზე და მთავარი გმირების მოსიყვარულე რომანტიკულ მონაწილეობაზე და იმ მოგზაურობაში, რომელსაც მათ სიყვარული წაიყვანს. გაცნობის, ნაცნობობის ან ქორწინების გზით. რომანტიკული ფილმები მთავარ სიუჟეტად აქცევს რომანტიკულ სიყვარულის ისტორიას ან ძლიერი და სუფთა სიყვარულისა და რომანტიკის ძიებას. ზოგჯერ რომანტიკის მოყვარულებს ექმნებათ ისეთი დაბრკოლებები, როგორიცაა ფინანსები, ფიზიკური დაავადება, დისკრიმინაციის სხვადასხვა ფორმა, ფსიქოლოგიური შეზღუდვები ან ოჯახი, რომლებიც მათი სიყვარულის კავშირის გაწყვეტით ემუქრებიან. ისევე როგორც საკმაოდ ძლიერ, ღრმა და ახლო რომანტიკულ ურთიერთობებში, ყოველდღიური ცხოვრების დაძაბულობა, ცდუნებები და თავსებადობის სხვაობა რომანტიკული ფილმების სიუჟეტებში ხვდება.

Romance film:

რომანტიკული ფილმები , რომანტიკული ფილმები , გემების ფილმები ან გემების ფილმები არის რომანტიკული სიყვარულის ისტორიები, რომლებიც ჩაწერილია ვიზუალურ მედიაში კინოთეატრებში და ტელევიზორში, რომელიც ფოკუსირებულია ვნებაზე, ემოციებზე და მთავარი გმირების მოსიყვარულე რომანტიკულ მონაწილეობაზე და იმ მოგზაურობაში, რომელსაც მათ სიყვარული წაიყვანს. გაცნობის, ნაცნობობის ან ქორწინების გზით. რომანტიკული ფილმები მთავარ სიუჟეტად აქცევს რომანტიკულ სიყვარულის ისტორიას ან ძლიერი და სუფთა სიყვარულისა და რომანტიკის ძიებას. ზოგჯერ რომანტიკის მოყვარულებს ექმნებათ ისეთი დაბრკოლებები, როგორიცაა ფინანსები, ფიზიკური დაავადება, დისკრიმინაციის სხვადასხვა ფორმა, ფსიქოლოგიური შეზღუდვები ან ოჯახი, რომლებიც მათი სიყვარულის კავშირის გაწყვეტით ემუქრებიან. ისევე როგორც საკმაოდ ძლიერ, ღრმა და ახლო რომანტიკულ ურთიერთობებში, ყოველდღიური ცხოვრების დაძაბულობა, ცდუნებები და თავსებადობის სხვაობა რომანტიკული ფილმების სიუჟეტებში ხვდება.

Action role-playing game:

მოქმედების როლური თამაში არის ვიდეო თამაშების ქვეჟანრი, რომელიც აერთიანებს ძირითად ელემენტებს როგორც მოქმედი თამაშიდან, ასევე როლური ჟანრიდან.

Safe area (television):

Safe area არის ტერმინი, რომელიც გამოიყენება სატელევიზიო წარმოებაში სატელევიზიო სურათის იმ ადგილების აღსაწერად, რომელთა ნახვაც შესაძლებელია სატელევიზიო ეკრანებზე.

Action selection:

მოქმედების შერჩევა არის ინტელექტუალური სისტემების ყველაზე ძირითადი პრობლემის დახასიათება: რა უნდა გააკეთოს შემდეგ. ხელოვნურ ინტელექტსა და გამოთვლილ კოგნიტურ მეცნიერებაში, "მოქმედების შერჩევის პრობლემა", როგორც წესი, ასოცირდება ინტელექტუალურ აგენტებთან და ცხოველებთან - ხელოვნურ სისტემებთან, რომლებიც ავლენენ რთულ ქცევას აგენტურ გარემოში. ეს ტერმინი ზოგჯერ ასევე გამოიყენება ეთოლოგიაში ან ცხოველთა ქცევაში.

Action selection:

მოქმედების შერჩევა არის ინტელექტუალური სისტემების ყველაზე ძირითადი პრობლემის დახასიათება: რა უნდა გააკეთოს შემდეგ. ხელოვნურ ინტელექტსა და გამოთვლილ კოგნიტურ მეცნიერებაში, "მოქმედების შერჩევის პრობლემა", როგორც წესი, ასოცირდება ინტელექტუალურ აგენტებთან და ცხოველებთან - ხელოვნურ სისტემებთან, რომლებიც ავლენენ რთულ ქცევას აგენტურ გარემოში. ეს ტერმინი ზოგჯერ ასევე გამოიყენება ეთოლოგიაში ან ცხოველთა ქცევაში.

Action selection:

მოქმედების შერჩევა არის ინტელექტუალური სისტემების ყველაზე ძირითადი პრობლემის დახასიათება: რა უნდა გააკეთოს შემდეგ. ხელოვნურ ინტელექტსა და გამოთვლილ კოგნიტურ მეცნიერებაში, "მოქმედების შერჩევის პრობლემა", როგორც წესი, ასოცირდება ინტელექტუალურ აგენტებთან და ცხოველებთან - ხელოვნურ სისტემებთან, რომლებიც ავლენენ რთულ ქცევას აგენტურ გარემოში. ეს ტერმინი ზოგჯერ ასევე გამოიყენება ეთოლოგიაში ან ცხოველთა ქცევაში.

Action selection:

მოქმედების შერჩევა არის ინტელექტუალური სისტემების ყველაზე ძირითადი პრობლემის დახასიათება: რა უნდა გააკეთოს შემდეგ. ხელოვნურ ინტელექტსა და გამოთვლილ კოგნიტურ მეცნიერებაში, "მოქმედების შერჩევის პრობლემა", როგორც წესი, ასოცირდება ინტელექტუალურ აგენტებთან და ცხოველებთან - ხელოვნურ სისტემებთან, რომლებიც ავლენენ რთულ ქცევას აგენტურ გარემოში. ეს ტერმინი ზოგჯერ ასევე გამოიყენება ეთოლოგიაში ან ცხოველთა ქცევაში.

Action semantics:

სამოქმედო სემანტიკა წარმოადგენს დევიდ უოტისა და პიტერ დ. მოსესის მიერ 90-იან წლებში გამოგონილი პროგრამირების ენების სემანტიკის ფორმალური სპეციფიკაციის ჩარჩოს. ეს არის დენოტაციური, ოპერატიული და ალგებრული სემანტიკის ნაზავი.

Action fiction:

სამოქმედო ფანტასტიკა არის ლიტერატურული ჟანრი, რომელიც მოიცავს ჯაშუშურ რომანებს, სათავგადასავლო ისტორიებს, ტერორისა და ინტრიგების ზღაპრებს და საიდუმლოებებს. ამ ტიპის მოთხრობა იყენებს დაძაბულობას, დაძაბულობას, რომელიც იქმნება, როდესაც მკითხველს სურს იცოდეს, თუ როგორ უნდა მოგვარდეს კონფლიქტი გმირსა და ანტაგონისტს შორის ან რა არის გამოსავალი ტრილერის თავსატეხისთვის.

Practical shooting:

პრაქტიკული სროლა , ასევე ცნობილი როგორც დინამიური სროლა ან მოქმედება , არის სროლის სახეობა, სადაც კონკურენტები ცდილობენ გააერთიანონ სიზუსტის, სიმძლავრისა და სიჩქარის სამი პრინციპი, გარკვეული მინიმალური სიმძლავრის ფაქტორის ცეცხლსასროლი იარაღის გამოყენებით რაც შეიძლება უმოკლესი დროის განმავლობაში. მიუხედავად იმისა, რომ შეფასების სისტემები განსხვავდება ორგანიზაციებს შორის, თითოეული ზომავს კურსის დასრულების დროს, ჯარიმებს არასწორი სროლისთვის. კურსებს "ეტაპებს" უწოდებენ და ინდივიდუალურად ისვრიან მსროლელები. ჩვეულებრივ, მსროლელმა უნდა იმოძრაოს და ისროლოს რამდენიმე პოზიციიდან, სროლა დაბრკოლებების ქვეშ ან სხვა უცნობ პოზიციებზე. არ არსებობს სტანდარტული სავარჯიშოები ან სამიზნეების გარკვეული განლაგება და კურსები ხშირად შექმნილია ისე, რომ მსროლელი უნდა იყოს გამომგონებელი და, შესაბამისად, სავარჯიშოების გადაწყვეტა ზოგჯერ განსხვავდება მსროლელთა შორის.

Action sociale CHECHE:

Action sociale CHECHE , არის სამუშაო ტრენინგის ცენტრი, რომელიც მდებარეობს ბუკავუში, კონგოს დემოკრატიული რესპუბლიკა, დაარსდა იეზუიტი მღვდლის მიერ 1963 წელს. იგი ცდილობს მოემზადოს სასარგებლო სავაჭრო ახალგაზრდებისთვის, რომლებმაც მიატოვეს სკოლა ან აღმოჩნდნენ უმუშევრები. ეს არის იესოს საზოგადოების ცენტრალური აფრიკის პროვინციის პროექტი.

Action spectrum:

მოქმედების სპექტრი არის სინათლის ტალღის სიგრძეზე გამოსახული ბიოლოგიური ეფექტურობის სიჩქარის გრაფიკი. იგი დაკავშირებულია შთანთქმის სპექტრთან ბევრ სისტემაში. მათემატიკურად, იგი აღწერს შუქის შებრუნებულ რაოდენობას, რომელიც საჭიროა მუდმივი რეაგირებისთვის. ძალზე იშვიათია მოქმედების სპექტრის მიერ ბიოლოგიური აქტივობის დონის აღწერა, ვინაიდან ბიოლოგიური რეაქციები ინტენსივობით ხშირად არაწრფივია.

Extreme sport:

მოქმედების სპორტი , სათავგადასავლო ან ექსტრემალური სპორტი არის საქმიანობა, რომელიც აღიქმება, როგორც რისკის მაღალი ხარისხი. ეს საქმიანობა ხშირად მოიცავს სიჩქარეს, სიმაღლეს, ფიზიკურ დატვირთვას და მაღალ სპეციალიზირებულ მექანიზმებს.

Extreme sport:

მოქმედების სპორტი , სათავგადასავლო ან ექსტრემალური სპორტი არის საქმიანობა, რომელიც აღიქმება, როგორც რისკის მაღალი ხარისხი. ეს საქმიანობა ხშირად მოიცავს სიჩქარეს, სიმაღლეს, ფიზიკურ დატვირთვას და მაღალ სპეციალიზირებულ მექანიზმებს.

General quarters:

ზოგადი უბნები , საბრძოლო სადგურები ან სამოქმედო სადგურები არის საზღვაო სამხედრო გემზე გაკეთებული განცხადება იმის შესახებ, რომ გემზე მყოფი ყველა ხელი რაც შეიძლება სწრაფად უნდა წავიდეს საბრძოლო სადგურებზე.

Action stroke dance notation:

Action Stroke Dance Notation (ASDN) არის ცეკვის აღნიშვნის სისტემა, რომელიც გამოიგონა აივერ კუპერმა. შექმნილია სწრაფი წერისთვის, პირველ რიგში, ნოტაციები შედგება "მოქმედების დარტყმისგან", რომლებიც წარმოადგენს სამი ძირითადი მოქმედებიდან ერთს:

  • საყრდენი ჟესტი, რომელსაც წონა სჭირდება
  • შეხების ჟესტი
  • \ n
  • საჰაერო ჟესტი
Action research:

მოქმედების კვლევა არის კვლევის ფილოსოფია და მეთოდოლოგია, რომელიც ზოგადად გამოიყენება სოციალურ მეცნიერებებში. იგი ეძებს ტრანსფორმაციულ ცვლილებებს ზომების მიღების და კვლევის ერთდროული პროცესის საშუალებით, რომლებიც ერთმანეთთან აკავშირებს კრიტიკულ ასახვას. კურტ ლევინმა, მაშინ MIT– ის პროფესორმა, 1944 წელს პირველად შემოიტანა ტერმინი „მოქმედების კვლევა". 1946 წელს გამოქვეყნებულ ნაშრომში „მოქმედების კვლევა და უმცირესობათა პრობლემები" მან აღწერა მოქმედების კვლევა, როგორც შედარებითი კვლევა იმ პირობების და შედეგების შესახებ, სოციალური მოქმედების და კვლევის სხვადასხვა ფორმა, რომელიც იწვევს სოციალურ მოქმედებას \ ", რომელიც იყენებს \" ნაბიჯებს, რომელთაგან თითოეული შედგება დაგეგმვის, მოქმედების და მოქმედების შედეგების შესახებ ფაქტების დადგენის წრისგან. "

Teamo Supremo:

Teamo Supremo არის ამერიკული ანიმაციური სატელევიზიო სერიალი, რომელიც შექმნა ფილ უოლშმა. ანიმაციური შეზღუდული ანიმაციის სტილში, რომლის პიონერი იყო ჯეი ვარდი, მისი სტილი შთააგონეს მისმა წინამორბედებმა, ის მოგვითხრობს სამ სუპერგმირ ბავშვზე: კაპიტანი კრანდალი, Skate Lad და Rope Girl.

Action theory:

მოქმედების თეორია შეიძლება მოიცავდეს:

  • მოქმედების თეორია (ფილოსოფია), ფილოსოფიის სფერო, რომელიც ეხება ადამიანის განზრახ მოძრაობის გამომწვევ პროცესებს
  • მოქმედების თეორია (სოციოლოგია), სოციოლოგიური თეორია, რომელიც დააარსა ამერიკელმა თეორეტიკოსმა ტალკოტ პარსონსმა
  • სოციალური მოქმედება, მიდგომა სოციალური ინტერაქციის შესწავლის შესახებ, რომელიც ასახა გერმანელმა სოციოლოგმა მაქს ვებერმა და შემდგომ GH Mead
Action theory:

მოქმედების თეორია შეიძლება მოიცავდეს:

  • მოქმედების თეორია (ფილოსოფია), ფილოსოფიის სფერო, რომელიც ეხება ადამიანის განზრახ მოძრაობის გამომწვევ პროცესებს
  • მოქმედების თეორია (სოციოლოგია), სოციოლოგიური თეორია, რომელიც დააარსა ამერიკელმა თეორეტიკოსმა ტალკოტ პარსონსმა
  • სოციალური მოქმედება, მიდგომა სოციალური ინტერაქციის შესწავლის შესახებ, რომელიც ასახა გერმანელმა სოციოლოგმა მაქს ვებერმა და შემდგომ GH Mead
Action theory (philosophy):

მოქმედების თეორია არის ფილოსოფიის სფერო, რომელიც ეხება მეტნაკლებად რთული სახის ადამიანის სხეულებრივ მოძრაობებს გამოწვეულ პროცესებს. აზროვნების ეს სფერო მოიცავს ეპისტემოლოგიას, ეთიკას, მეტაფიზიკას, იურისპრუდენციას და გონების ფილოსოფიას და არისტოტელეს ნიკომაქანური ეთიკის შემდეგ მოზიდული ფილოსოფოსების დიდი ინტერესი. ფსიქოლოგიის და მოგვიანებით ნეირომეცნიერების გაჩენისთანავე მოქმედების მრავალი თეორია ემპირიულ ტესტირებას ექვემდებარება.

Action theory (sociology):

სოციოლოგიაში მოქმედების თეორია არის სოციალური მოქმედების თეორია, რომელსაც ამერიკელი თეორეტიკოსი ტალკოტ პარსონსი წარმოადგენს.

Barrel threads:

ცეცხლსასროლ იარაღში ლულის ძაფები გულისხმობს ხრახნიან ძაფებს, რომლებიც გამოიყენება ლულის დამაგრების მიზნით.

Action film:

სამოქმედო ფილმი არის ფილმი ჟანრი, რომელშიც მთავარი გმირი ან გმირები მონაწილეობენ მთელი რიგი მოვლენებისა, რომლებიც, როგორც წესი, მოიცავს ძალადობას, გახანგრძლივებულ ბრძოლას, ფიზიკურ შეტევებს, გადარჩენას და განრისხებულ დევნას. სამოქმედო ფილმებში წარმოდგენილია ძირითადად მარაგი გმირი, რომელიც იბრძვის წარმოუდგენელი შანსების წინააღმდეგ, რაც მოიცავს სიცოცხლისათვის საშიშ სიტუაციებს, საშიშ ბოროტმოქმედს ან დევნას, რომელიც, როგორც წესი, გმირის გამარჯვებით დასრულდა. კომპიუტერში წარმოქმნილ სურათებში მიღწეულმა მიღწევებმა გააიაფა და გაამარტივა მოქმედების მიმდევრობისა და სხვა ვიზუალური ეფექტების შექმნა, რაც წარსულში პროფესიონალი ეკიპაჟის მცდელობას მოითხოვდა. ამასთან, მოქმედება ფილმებზე რეაქციები არაერთგვაროვანია, რადგან ფილმები, რომლებიც იყენებენ კომპიუტერულ ანიმაციებს არარეალური, ძალზე დაუჯერებელი მოვლენების შესაქმნელად, ხშირად კრიტიკულად ხვდებიან. მიუხედავად იმისა, რომ ფილმებში მოქმედება დიდი ხანია განმეორებადი კომპონენტია, 1970 წელს გასული საუკუნის 70-იან წლებში დაიწყო ჟანრის "მოქმედება" და სპეციალური ეფექტების გაზრდა. ჟანრის გავრცელებულ ტროპებს მიეკუთვნება აფეთქებები, მანქანების დევნა, მუშტებისპირება და სროლები.

Action film:

სამოქმედო ფილმი არის ფილმი ჟანრი, რომელშიც მთავარი გმირი ან გმირები მონაწილეობენ მთელი რიგი მოვლენებისა, რომლებიც, როგორც წესი, მოიცავს ძალადობას, გახანგრძლივებულ ბრძოლას, ფიზიკურ შეტევებს, გადარჩენას და განრისხებულ დევნას. სამოქმედო ფილმებში წარმოდგენილია ძირითადად მარაგი გმირი, რომელიც იბრძვის წარმოუდგენელი შანსების წინააღმდეგ, რაც მოიცავს სიცოცხლისათვის საშიშ სიტუაციებს, საშიშ ბოროტმოქმედს ან დევნას, რომელიც, როგორც წესი, გმირის გამარჯვებით დასრულდა. კომპიუტერში წარმოქმნილ სურათებში მიღწეულმა მიღწევებმა გააიაფა და გაამარტივა მოქმედების მიმდევრობისა და სხვა ვიზუალური ეფექტების შექმნა, რაც წარსულში პროფესიონალი ეკიპაჟის მცდელობას მოითხოვდა. ამასთან, მოქმედება ფილმებზე რეაქციები არაერთგვაროვანია, რადგან ფილმები, რომლებიც იყენებენ კომპიუტერულ ანიმაციებს არარეალური, ძალზე დაუჯერებელი მოვლენების შესაქმნელად, ხშირად კრიტიკულად ხვდებიან. მიუხედავად იმისა, რომ ფილმებში მოქმედება დიდი ხანია განმეორებადი კომპონენტია, 1970 წელს გასული საუკუნის 70-იან წლებში დაიწყო ჟანრის "მოქმედება" და სპეციალური ეფექტების გაზრდა. ჟანრის გავრცელებულ ტროპებს მიეკუთვნება აფეთქებები, მანქანების დევნა, მუშტებისპირება და სროლები.

Quiet title:

მშვიდი სახელწოდების მოთხოვნა არის სარჩელი სასამართლოში, რომელსაც იურისდიქცია აქვს ქონებრივ დავაზე, მხარის საკუთრების უფლების დასადგენად უძრავ ქონებაზე ან საკუთრების უფლების მქონე საკუთრებაზე, ვინმეს და ყველას წინააღმდეგ, და ამრიგად, "მშვიდი" ნებისმიერი გამოწვევა. ან ამტკიცებს სათაურს.

Verb:

ზმნა, ლათინური verbum რაც იმას ნიშნავს, სიტყვა, სიტყვა, რომელიც სინტაქსი თანაგრძნობას ქმედება, კლების, ან სახელმწიფო ყოფნის. ჩვეულებრივი აღწერა ინგლისური, ძირითადი ფორმა, ერთად ან მის გარეშე ნაწილაკების, არის infinitive. ბევრ ენაში ზმნები ირეკლავენ, რომ დაშიფრონ დრო, ასპექტი, განწყობა და ხმა. ზმნა შეიძლება ასევე ეთანხმებოდეს პიროვნებას, სქესს ან მისი ზოგიერთი არგუმენტის რაოდენობას, მაგალითად, მის საგანს ან ობიექტს. ზმნებს აქვთ დრო: აწმყო, რომ მიუთითონ, რომ მოქმედება ხორციელდება; წარსული, მოქმედების შესრულების მითითებით; მომავალში, რათა მიეთითოს, რომ ქმედება გაკეთდება.

Verb:

ზმნა, ლათინური verbum რაც იმას ნიშნავს, სიტყვა, სიტყვა, რომელიც სინტაქსი თანაგრძნობას ქმედება, კლების, ან სახელმწიფო ყოფნის. ჩვეულებრივი აღწერა ინგლისური, ძირითადი ფორმა, ერთად ან მის გარეშე ნაწილაკების, არის infinitive. ბევრ ენაში ზმნები ირეკლავენ, რომ დაშიფრონ დრო, ასპექტი, განწყობა და ხმა. ზმნა შეიძლება ასევე ეთანხმებოდეს პიროვნებას, სქესს ან მისი ზოგიერთი არგუმენტის რაოდენობას, მაგალითად, მის საგანს ან ობიექტს. ზმნებს აქვთ დრო: აწმყო, რომ მიუთითონ, რომ მოქმედება ხორციელდება; წარსული, მოქმედების შესრულების მითითებით; მომავალში, რათა მიეთითოს, რომ ქმედება გაკეთდება.

Action game:

სამოქმედო თამაში არის ვიდეო თამაშების ჟანრი, რომელიც ხაზს უსვამს ფიზიკურ გამოწვევებს, მათ შორის ხელისა და თვალის კოორდინაციას და რეაქციის დროს. ჟანრი მოიცავს ქვე-ჟანრების მრავალფეროვნებას, როგორიცაა საბრძოლო თამაშები, ბით-ები, მსროლელი თამაშები და პლატფორმული თამაშები. Multiplayer ონლაინ საბრძოლო არენა და რამდენიმე რეალურ დროში სტრატეგიული თამაში ასევე ითვლება მოქმედებად.

Action game:

სამოქმედო თამაში არის ვიდეო თამაშების ჟანრი, რომელიც ხაზს უსვამს ფიზიკურ გამოწვევებს, მათ შორის ხელისა და თვალის კოორდინაციას და რეაქციის დროს. ჟანრი მოიცავს ქვე-ჟანრების მრავალფეროვნებას, როგორიცაა საბრძოლო თამაშები, ბით-ები, მსროლელი თამაშები და პლატფორმული თამაშები. Multiplayer ონლაინ საბრძოლო არენა და რამდენიმე რეალურ დროში სტრატეგიული თამაში ასევე ითვლება მოქმედებად.

Action with Communities in Rural England:

მოქმედება სოფლის ინგლისის თემებთან ( ACRE ) რეგისტრირებული საქველმოქმედო ორგანიზაციაა, რომელიც წარმოადგენს ოცდათვრამეტი ჯგუფის წარმომადგენლებს, რომლებიც ქმნიან ინგლისის უდიდეს სოფლის ქსელს. საქველმოქმედო ორგანიზაცია აცხადებს, რომ ჩართულია 52,000 ძირითადი ორგანიზაცია 11,000 სოფლის თემში.

Action with Lao Children:

მოქმედება ლაოელ ბავშვებთან ერთად (ALC) არის ლაოოს განათლების გაგრძელება (1990 წლის შემდეგ)

Action with Communities in Rural England:

მოქმედება სოფლის ინგლისის თემებთან ( ACRE ) რეგისტრირებული საქველმოქმედო ორგანიზაციაა, რომელიც წარმოადგენს ოცდათვრამეტი ჯგუფის წარმომადგენლებს, რომლებიც ქმნიან ინგლისის უდიდეს სოფლის ქსელს. საქველმოქმედო ორგანიზაცია აცხადებს, რომ ჩართულია 52,000 ძირითადი ორგანიზაცია 11,000 სოფლის თემში.

Action Without Borders:

მოქმედება საზღვრებს გარეშე არის არაკომერციული მომსახურების ორგანიზაცია, რომელიც მდებარეობს ნიუ – იორკში, დაარსდა 1995 წელს, ამი დარმა. ჯგუფს აქვს ოფისები შეერთებულ შტატებსა და არგენტინაში.

Action:

მოქმედება შეიძლება ეხებოდეს:

  • მოქმედება (თხრობა), ლიტერატურული რეჟიმი
  • სამოქმედო ფანტასტიკა, ჟანრული ფანტასტიკის ტიპი
  • მოქმედებითი თამაში, ვიდეო თამაშის ჟანრი
Action! (Desmond Dekker album):

მოქმედება! არის იამაიკური როკსტედი და სკა ჯგუფის Desmond Dekker & the Aces ალბომი, რომელიც მათ 1968 წელს გამოუშვეს. მომღერალმა და კომპოზიტორმა დესმონდ დეკერმა შეადგინა ყველა ტრეკი, რომელშიც შედის სიმღერა "007".

Action! (Oh My God album):

მოქმედება! არის მეორე სტუდიური ალბომი, რომელიც გამოვიდა Oh My God.

Action:

მოქმედება შეიძლება ეხებოდეს:

  • მოქმედება (თხრობა), ლიტერატურული რეჟიმი
  • სამოქმედო ფანტასტიკა, ჟანრული ფანტასტიკის ტიპი
  • მოქმედებითი თამაში, ვიდეო თამაშის ჟანრი
Action:

მოქმედება შეიძლება ეხებოდეს:

  • მოქმედება (თხრობა), ლიტერატურული რეჟიმი
  • სამოქმედო ფანტასტიკა, ჟანრული ფანტასტიკის ტიპი
  • მოქმედებითი თამაში, ვიდეო თამაშის ჟანრი
Action! (novel):

მოქმედება! ნენსი დრიუ: გოგონა დეტექტივის სერიის მეექვსე ტომია.

Action! (programming language):

მოქმედება! არის პროცედურული პროგრამირების ენა და ინტეგრირებული განვითარების გარემო, დაწერილი კლინტონ პარკერის მიერ, ატარის 8-ბიტიანი ოჯახისთვის. ენა, რომელიც ALGOL- ის მსგავსია, შედგენილია Atari კომპიუტერების MOS Technologies 6502- ის მაღალი ხარისხის კოდისთვის. მოქმედება! დისტრიბუცია მოხდა ROM- ის ვაზნაზე Optimized Systems Software- ით 1983 წლიდან. ეს იყო კომპანიის ერთ-ერთი პირველი ბანკი გადართული "სუპერ კარტრიჯები", საერთო კოდით 16 კბ.

Action! Drama! Suspense!:

მოქმედება! დრამა! შეჩერება! მეორე სრულმეტრაჟიანი ალბომია Syracuse, NY პოპ-პანკ – ჯგუფიდან, Honor Bright. ეს მათი პირველი ალბომია Triple Crown Records- ზე და გამოვიდა 2010 წლის 20 ივლისს. ალბომი პროდიუსერი იყო ტომ დენის, ყოფილი A Day To დამახსოვრებისგან და ჯეისონ ლანკასტერი, Go Radio- სგან და ყოფილი Mayday Parade.

Pyromania (album):

Pyromania - ინგლისური როკ-ჯგუფ Def Leppard- ის მესამე სტუდიური ალბომი, რომელიც გამოიცა 1983 წლის 20 იანვარს Vertigo Records- ის მეშვეობით ბრიტანეთში და ევროპაში და Mercury Records- ში აშშ-ში. პირველი ალბომი, რომელშიც შედიოდა გიტარისტი ფილ კოლენი, რომელმაც შეცვალა დამფუძნებელი წევრი პიტ უილისი, Pyromania წარმოებული იქნა რობერტ ჯონ "მუტის" ლანჟის მიერ. ალბომი გადატრიალდა ჯგუფის ტრადიციული ჰევი მეტალის ფესვებისგან უფრო რადიოსიმართულების ჟღერადობისკენ და მიაღწია დიდ წარმატებას. Pyromania ჩარტში არის Billboard 200-ის მე -2, კანადური RPM ალბომების დიაგრამების მე -4 ადგილი და გაერთიანებული სამეფოს ალბომების ჩარტების მე -18 ადგილი. აშშ – ში ათი მილიონზე მეტი ეგზემპლარი გაიყიდა და RIAA– მ მიიღო სერთიფიცირებული ალმასი.

Action painting:

სამოქმედო ნახატი , რომელსაც ზოგჯერ " ჟესტურ აბსტრაქციას " უწოდებენ, არის მხატვრობის სტილი, რომელშიც საღებავი სპონტანურად დრიბლდება, იფრქვევა ან ტილოზე გადაფრქვეულია, ვიდრე ფრთხილად გამოიყენება. მიღებული ნამუშევარი ხშირად ხაზს უსვამს თავად მხატვრობის ფიზიკურ აქტს, როგორც მზა ნამუშევრის არსებითი ასპექტი ან მისი მხატვრის საზრუნავი.

Action-adventure game:

Action-Adventure არის ვიდეო თამაშების ჟანრი, რომელიც აერთიანებს ძირითად ელემენტებს როგორც მოქმედი თამაშის, ასევე სათავგადასავლო თამაშების ჟანრებიდან.

Action-angle coordinates:

კლასიკურ მექანიკაში, მოქმედების კუთხის კოორდინატები არის კანონიკური კოორდინატების ერთობლიობა, რომელიც მრავალი ინტეგრირებადი სისტემის ამოხსნისას არის სასარგებლო. მოქმედება-კუთხეების მეთოდი სასარგებლოა რხევითი ან ბრუნვითი მოძრაობის სიხშირეების მისაღებად მოძრაობის განტოლებების ამოხსნის გარეშე. მოქმედების კუთხის კოორდინატები ძირითადად გამოიყენება მაშინ, როდესაც ჰამილტონის – იაკობის განტოლებები მთლიანად განცალკევებულია. მოქმედების კუთხის ცვლადები განსაზღვრავენ უცვლელ ტუსს , ე.წ. რადგან მოქმედების მუდმივად ჩატარება განსაზღვრავს ტორის ზედაპირს, ხოლო კუთხის ცვლადები კოორდინატების პარამეტრირებენ ტორზე.

Mróz (cycling team):

გუნდი HP-Sferis არის პროფესიონალი MTB ველოსიპედების გუნდი, რომელიც პოლონეთში მდებარეობს და მონაწილეობს UCI რბოლებში. გუნდს ხელმძღვანელობს პიოტრ კოსმალა, რომელსაც ეხმარებიან დირექტორის სპორტსმენები რობერტ დუდა და ზბიგნევ პინტეკი.

Action–domain–responder:

Action – domain-responder ( ADR ) არის პროგრამული უზრუნველყოფის არქიტექტურული ნიმუში, რომელიც შემოთავაზებულია პოლ მ. ჯონსის მიერ, როგორც Model – view – controller (MVC) დახვეწა, რომელიც უფრო შესაფერისია ვებ პროგრამებისთვის. ADR შეიქმნა, რომ HTTP კომუნიკაციების მოთხოვნა-რეაგირების ნაკადს უფრო მეტად დაემთხვეს, ვიდრე MVC, რომელიც თავდაპირველად შექმნილი იყო დესკტოპის პროგრამული უზრუნველყოფის პროგრამებისთვის. MVC– ს მსგავსი, ნიმუში დაყოფილია სამ ნაწილად.

Action role-playing game:

მოქმედების როლური თამაში არის ვიდეო თამაშების ქვეჟანრი, რომელიც აერთიანებს ძირითად ელემენტებს როგორც მოქმედი თამაშიდან, ასევე როლური ჟანრიდან.

Action-Refraction:

Action-Refaction - ამერიკელი ბასისტის ბენ ალისონის მეათე ალბომი. იგი გამოვიდა Palmetto Records- ის ლეიბლზე 2011 წელს. ეს მისი პირველი ალბომია, რომელიც კონცენტრირებულია სხვების კომპოზიციებზე.

Action semantics:

სამოქმედო სემანტიკა წარმოადგენს დევიდ უოტისა და პიტერ დ. მოსესის მიერ 90-იან წლებში გამოგონილი პროგრამირების ენების სემანტიკის ფორმალური სპეციფიკაციის ჩარჩოს. ეს არის დენოტაციური, ოპერატიული და ალგებრული სემანტიკის ნაზავი.

Action-specific perception:

მოქმედების სპეციფიკური აღქმა ან აღქმა-მოქმედება არის ფსიქოლოგიური თეორია, რომლის თანახმად, ადამიანები აღიქვამენ თავიანთ გარემოს და მის შიგნით არსებულ მოვლენებს მოქმედების უნარის გათვალისწინებით. მაგალითად, რბილი ფეხბურთელების მოთამაშეები, რომლებიც უკეთესად ურტყამენ ბურთს უფრო დიდს ხედავენ. ჩოგბურთელები ხედავენ, რომ ბურთი ნელა მოძრაობს, როდესაც ისინი წარმატებით დააბრუნებენ ბურთს. გარდა ამისა, გადამწყვეტი მოქმედების განზრახვა ასევე მნიშვნელოვანია; მიუხედავად იმისა, რომ აღქმის უნარი ახდენს დანიშნულებისამებრ მოქმედებას გავლენას ახდენს აღქმაზე, აღქმის შესაძლებლობები არასასურველი მოქმედებებისთვის მცირე ან საერთოდ არ მოქმედებს აღქმაზე.

Northeast China folk religion:

ჩრდილო – აღმოსავლეთის ჩინეთის ხალხური რელიგია არის ჩრდილო – აღმოსავლეთის ჩინეთის ხალხური რელიგიის მრავალფეროვნება, რომელსაც ახასიათებს გამორჩეული კულტები, რომლებიც ორიგინალი ჰებეისა და შანდონგისთვისაა, გადანერგილი და ადაპტირებული იქნა ჩინელი ჩინების დინასტიიდან მოყოლებული ლიაონინგის, ჯილინის და ჰეილონჯიანგის მკვიდრთა მიერ. მას ახასიათებს ტერმინოლოგია, ღვთაებები და პრაქტიკა, რომლებიც განსხვავდება ცენტრალური და სამხრეთ ჩინეთის ხალხური რელიგიისგან. ამ ნიმუშებიდან ბევრი მომდინარეობს ჰანის რელიგიის ურთიერთქმედებიდან მანჯურ შამანიზმთან.

Action-adventure game:

Action-Adventure არის ვიდეო თამაშების ჟანრი, რომელიც აერთიანებს ძირითად ელემენტებს როგორც მოქმედი თამაშის, ასევე სათავგადასავლო თამაშების ჟანრებიდან.

Action-adventure (disambiguation):

მოქმედება-სათავგადასავლო თამაში არის ვიდეო თამაშების ჟანრი, რომელიც აერთიანებს სათავგადასავლო თამაშებისა და მოქმედებითი თამაშების ელემენტებს.

Action fiction:

სამოქმედო ფანტასტიკა არის ლიტერატურული ჟანრი, რომელიც მოიცავს ჯაშუშურ რომანებს, სათავგადასავლო ისტორიებს, ტერორისა და ინტრიგების ზღაპრებს და საიდუმლოებებს. ამ ტიპის მოთხრობა იყენებს დაძაბულობას, დაძაბულობას, რომელიც იქმნება, როდესაც მკითხველს სურს იცოდეს, თუ როგორ უნდა მოგვარდეს კონფლიქტი გმირსა და ანტაგონისტს შორის ან რა არის გამოსავალი ტრილერის თავსატეხისთვის.

Action film:

სამოქმედო ფილმი არის ფილმი ჟანრი, რომელშიც მთავარი გმირი ან გმირები მონაწილეობენ მთელი რიგი მოვლენებისა, რომლებიც, როგორც წესი, მოიცავს ძალადობას, გახანგრძლივებულ ბრძოლას, ფიზიკურ შეტევებს, გადარჩენას და განრისხებულ დევნას. სამოქმედო ფილმებში წარმოდგენილია ძირითადად მარაგი გმირი, რომელიც იბრძვის წარმოუდგენელი შანსების წინააღმდეგ, რაც მოიცავს სიცოცხლისათვის საშიშ სიტუაციებს, საშიშ ბოროტმოქმედს ან დევნას, რომელიც, როგორც წესი, გმირის გამარჯვებით დასრულდა. კომპიუტერში წარმოქმნილ სურათებში მიღწეულმა მიღწევებმა გააიაფა და გაამარტივა მოქმედების მიმდევრობისა და სხვა ვიზუალური ეფექტების შექმნა, რაც წარსულში პროფესიონალი ეკიპაჟის მცდელობას მოითხოვდა. ამასთან, მოქმედება ფილმებზე რეაქციები არაერთგვაროვანია, რადგან ფილმები, რომლებიც იყენებენ კომპიუტერულ ანიმაციებს არარეალური, ძალზე დაუჯერებელი მოვლენების შესაქმნელად, ხშირად კრიტიკულად ხვდებიან. მიუხედავად იმისა, რომ ფილმებში მოქმედება დიდი ხანია განმეორებადი კომპონენტია, 1970 წელს გასული საუკუნის 70-იან წლებში დაიწყო ჟანრის "მოქმედება" და სპეციალური ეფექტების გაზრდა. ჟანრის გავრცელებულ ტროპებს მიეკუთვნება აფეთქებები, მანქანების დევნა, მუშტებისპირება და სროლები.

Action-adventure game:

Action-Adventure არის ვიდეო თამაშების ჟანრი, რომელიც აერთიანებს ძირითად ელემენტებს როგორც მოქმედი თამაშის, ასევე სათავგადასავლო თამაშების ჟანრებიდან.

Action-adventure game:

Action-Adventure არის ვიდეო თამაშების ჟანრი, რომელიც აერთიანებს ძირითად ელემენტებს როგორც მოქმედი თამაშის, ასევე სათავგადასავლო თამაშების ჟანრებიდან.

Action film:

სამოქმედო ფილმი არის ფილმი ჟანრი, რომელშიც მთავარი გმირი ან გმირები მონაწილეობენ მთელი რიგი მოვლენებისა, რომლებიც, როგორც წესი, მოიცავს ძალადობას, გახანგრძლივებულ ბრძოლას, ფიზიკურ შეტევებს, გადარჩენას და განრისხებულ დევნას. სამოქმედო ფილმებში წარმოდგენილია ძირითადად მარაგი გმირი, რომელიც იბრძვის წარმოუდგენელი შანსების წინააღმდეგ, რაც მოიცავს სიცოცხლისათვის საშიშ სიტუაციებს, საშიშ ბოროტმოქმედს ან დევნას, რომელიც, როგორც წესი, გმირის გამარჯვებით დასრულდა. კომპიუტერში წარმოქმნილ სურათებში მიღწეულმა მიღწევებმა გააიაფა და გაამარტივა მოქმედების მიმდევრობისა და სხვა ვიზუალური ეფექტების შექმნა, რაც წარსულში პროფესიონალი ეკიპაჟის მცდელობას მოითხოვდა. ამასთან, მოქმედება ფილმებზე რეაქციები არაერთგვაროვანია, რადგან ფილმები, რომლებიც იყენებენ კომპიუტერულ ანიმაციებს არარეალური, ძალზე დაუჯერებელი მოვლენების შესაქმნელად, ხშირად კრიტიკულად ხვდებიან. მიუხედავად იმისა, რომ ფილმებში მოქმედება დიდი ხანია განმეორებადი კომპონენტია, 1970 წელს გასული საუკუნის 70-იან წლებში დაიწყო ჟანრის "მოქმედება" და სპეციალური ეფექტების გაზრდა. ჟანრის გავრცელებულ ტროპებს მიეკუთვნება აფეთქებები, მანქანების დევნა, მუშტებისპირება და სროლები.

Action-adventure game:

Action-Adventure არის ვიდეო თამაშების ჟანრი, რომელიც აერთიანებს ძირითად ელემენტებს როგორც მოქმედი თამაშის, ასევე სათავგადასავლო თამაშების ჟანრებიდან.

Action-adventure game:

Action-Adventure არის ვიდეო თამაშების ჟანრი, რომელიც აერთიანებს ძირითად ელემენტებს როგორც მოქმედი თამაშის, ასევე სათავგადასავლო თამაშების ჟანრებიდან.

Action-angle coordinates:

კლასიკურ მექანიკაში, მოქმედების კუთხის კოორდინატები არის კანონიკური კოორდინატების ერთობლიობა, რომელიც მრავალი ინტეგრირებადი სისტემის ამოხსნისას არის სასარგებლო. მოქმედება-კუთხეების მეთოდი სასარგებლოა რხევითი ან ბრუნვითი მოძრაობის სიხშირეების მისაღებად მოძრაობის განტოლებების ამოხსნის გარეშე. მოქმედების კუთხის კოორდინატები ძირითადად გამოიყენება მაშინ, როდესაც ჰამილტონის – იაკობის განტოლებები მთლიანად განცალკევებულია. მოქმედების კუთხის ცვლადები განსაზღვრავენ უცვლელ ტუსს , ე.წ. რადგან მოქმედების მუდმივად ჩატარება განსაზღვრავს ტორის ზედაპირს, ხოლო კუთხის ცვლადები კოორდინატების პარამეტრირებენ ტორზე.

Action-angle coordinates:

კლასიკურ მექანიკაში, მოქმედების კუთხის კოორდინატები არის კანონიკური კოორდინატების ერთობლიობა, რომელიც მრავალი ინტეგრირებადი სისტემის ამოხსნისას არის სასარგებლო. მოქმედება-კუთხეების მეთოდი სასარგებლოა რხევითი ან ბრუნვითი მოძრაობის სიხშირეების მისაღებად მოძრაობის განტოლებების ამოხსნის გარეშე. მოქმედების კუთხის კოორდინატები ძირითადად გამოიყენება მაშინ, როდესაც ჰამილტონის – იაკობის განტოლებები მთლიანად განცალკევებულია. მოქმედების კუთხის ცვლადები განსაზღვრავენ უცვლელ ტუსს , ე.წ. რადგან მოქმედების მუდმივად ჩატარება განსაზღვრავს ტორის ზედაპირს, ხოლო კუთხის ცვლადები კოორდინატების პარამეტრირებენ ტორზე.

Action-angle coordinates:

კლასიკურ მექანიკაში, მოქმედების კუთხის კოორდინატები არის კანონიკური კოორდინატების ერთობლიობა, რომელიც მრავალი ინტეგრირებადი სისტემის ამოხსნისას არის სასარგებლო. მოქმედება-კუთხეების მეთოდი სასარგებლოა რხევითი ან ბრუნვითი მოძრაობის სიხშირეების მისაღებად მოძრაობის განტოლებების ამოხსნის გარეშე. მოქმედების კუთხის კოორდინატები ძირითადად გამოიყენება მაშინ, როდესაც ჰამილტონის – იაკობის განტოლებები მთლიანად განცალკევებულია. მოქმედების კუთხის ცვლადები განსაზღვრავენ უცვლელ ტუსს , ე.წ. რადგან მოქმედების მუდმივად ჩატარება განსაზღვრავს ტორის ზედაპირს, ხოლო კუთხის ცვლადები კოორდინატების პარამეტრირებენ ტორზე.

Action at a distance:

ფიზიკაში მოქმედება მანძილზე არის ცნება იმის შესახებ, რომ ობიექტი შეიძლება გადაადგილდეს, შეიცვალოს ან სხვაგვარად იმოქმედოს სხვა ობიექტის ფიზიკური შეხების გარეშე. ეს არის ობიექტების არა ლოკალური ურთიერთქმედება, რომლებიც განცალკევებულია სივრცეში.

Action camera:

სამოქმედო კამერა ან სამოქმედო კამერა არის ციფრული კამერა, რომელიც შექმნილია მოქმედების ჩასაწერად, მასში ჩაძირვის დროს. სამოქმედო კამერები, როგორც წესი, კომპაქტური და მყარი და წყალგაუმტარია ზედაპირის დონეზე. ისინი, როგორც წესი, იყენებენ CMOS გამოსახულების სენსორებს და შეუძლიათ ფოტოების გადაღება ადიდებული რეჟიმის და დროის გასვლის რეჟიმში, აგრეთვე მაღალი დონის ვიდეოს ჩაწერა. ნელი მოძრაობის ვიდეოჩანაწერი 120 ან 240fps- ით ასევე საერთო მახასიათებელია.

Flower-class corvette:

ყვავილების კლასის კორვეტი იყო ბრიტანული კლასის 294 კორვეტი, რომელსაც იყენებდნენ მეორე მსოფლიო ომის დროს, კერძოდ მოკავშირეთა ფლოტებს როგორც წყალქვეშა ნავების კოლონის ბადრაგს ატლანტის ომის დროს. ამ კლასის სამეფო საზღვაო ძალების გემებს ყვავილების სახელი დაერქვა, შესაბამისად, კლასის სახელიც.

Action-class patrol boat:
Action fiction:

სამოქმედო ფანტასტიკა არის ლიტერატურული ჟანრი, რომელიც მოიცავს ჯაშუშურ რომანებს, სათავგადასავლო ისტორიებს, ტერორისა და ინტრიგების ზღაპრებს და საიდუმლოებებს. ამ ტიპის მოთხრობა იყენებს დაძაბულობას, დაძაბულობას, რომელიც იქმნება, როდესაც მკითხველს სურს იცოდეს, თუ როგორ უნდა მოგვარდეს კონფლიქტი გმირსა და ანტაგონისტს შორის ან რა არის გამოსავალი ტრილერის თავსატეხისთვის.

Action film:

სამოქმედო ფილმი არის ფილმი ჟანრი, რომელშიც მთავარი გმირი ან გმირები მონაწილეობენ მთელი რიგი მოვლენებისა, რომლებიც, როგორც წესი, მოიცავს ძალადობას, გახანგრძლივებულ ბრძოლას, ფიზიკურ შეტევებს, გადარჩენას და განრისხებულ დევნას. სამოქმედო ფილმებში წარმოდგენილია ძირითადად მარაგი გმირი, რომელიც იბრძვის წარმოუდგენელი შანსების წინააღმდეგ, რაც მოიცავს სიცოცხლისათვის საშიშ სიტუაციებს, საშიშ ბოროტმოქმედს ან დევნას, რომელიც, როგორც წესი, გმირის გამარჯვებით დასრულდა. კომპიუტერში წარმოქმნილ სურათებში მიღწეულმა მიღწევებმა გააიაფა და გაამარტივა მოქმედების მიმდევრობისა და სხვა ვიზუალური ეფექტების შექმნა, რაც წარსულში პროფესიონალი ეკიპაჟის მცდელობას მოითხოვდა. ამასთან, მოქმედება ფილმებზე რეაქციები არაერთგვაროვანია, რადგან ფილმები, რომლებიც იყენებენ კომპიუტერულ ანიმაციებს არარეალური, ძალზე დაუჯერებელი მოვლენების შესაქმნელად, ხშირად კრიტიკულად ხვდებიან. მიუხედავად იმისა, რომ ფილმებში მოქმედება დიდი ხანია განმეორებადი კომპონენტია, 1970 წელს გასული საუკუნის 70-იან წლებში დაიწყო ჟანრის "მოქმედება" და სპეციალური ეფექტების გაზრდა. ჟანრის გავრცელებულ ტროპებს მიეკუთვნება აფეთქებები, მანქანების დევნა, მუშტებისპირება და სროლები.

Crime film:

კრიმინალური ფილმები , ფართო გაგებით, არის კინო ჟანრი შთაგონებული და ანალოგიურია კრიმინალური ფანტასტიკის ლიტერატურული ჟანრით. ამ ჟანრის ფილმები ზოგადად მოიცავს დანაშაულის სხვადასხვა ასპექტს და მის გამოვლენას. სტილისტურად, ჟანრი შეიძლება ემთხვეოდეს და შერწყმდეს სხვა ჟანრებთან, როგორიცაა დრამა ან განგსტრული ფილმი, მაგრამ ასევე მოიცავს კომედიას და, თავის მხრივ, იყოფა მრავალ ქვეჟანრად, როგორიცაა საიდუმლო, შეჩერებული ან ნოარი.

Crime film:

კრიმინალური ფილმები , ფართო გაგებით, არის კინო ჟანრი შთაგონებული და ანალოგიურია კრიმინალური ფანტასტიკის ლიტერატურული ჟანრით. ამ ჟანრის ფილმები ზოგადად მოიცავს დანაშაულის სხვადასხვა ასპექტს და მის გამოვლენას. სტილისტურად, ჟანრი შეიძლება ემთხვეოდეს და შერწყმდეს სხვა ჟანრებთან, როგორიცაა დრამა ან განგსტრული ფილმი, მაგრამ ასევე მოიცავს კომედიას და, თავის მხრივ, იყოფა მრავალ ქვეჟანრად, როგორიცაა საიდუმლო, შეჩერებული ან ნოარი.

Action–domain–responder:

Action – domain-responder ( ADR ) არის პროგრამული უზრუნველყოფის არქიტექტურული ნიმუში, რომელიც შემოთავაზებულია პოლ მ. ჯონსის მიერ, როგორც Model – view – controller (MVC) დახვეწა, რომელიც უფრო შესაფერისია ვებ პროგრამებისთვის. ADR შეიქმნა, რომ HTTP კომუნიკაციების მოთხოვნა-რეაგირების ნაკადს უფრო მეტად დაემთხვეს, ვიდრე MVC, რომელიც თავდაპირველად შექმნილი იყო დესკტოპის პროგრამული უზრუნველყოფის პროგრამებისთვის. MVC– ს მსგავსი, ნიმუში დაყოფილია სამ ნაწილად.

Drama (film and television):

კინოსა და ტელევიზიაში დრამა არის თხრობითი მხატვრული ლიტერატურის კატეგორია, რომელიც უფრო სერიოზული უნდა იყოს, ვიდრე იუმორისტული ტონი. ამ ტიპის დრამა ჩვეულებრივ კვალიფიცირდება დამატებითი ტერმინებით, რომლებიც განსაზღვრავს მის კონკრეტულ სუპერ ჟანრს, მაკრო ჟანრს ან მიკრო ჟანრს, როგორიცაა საპნის ოპერა, პოლიციის კრიმინალური დრამა, პოლიტიკური დრამა, იურიდიული დრამა, ისტორიული დრამა, შინაგანი დრამა, თინეიჯერი დრამა და კომედია-დრამა (დრამატული). ეს ტერმინები მიუთითებს კონკრეტულ გარემოზე ან თემაზე, თორემ ისინი აკმაყოფილებენ დრამის სხვაგვარად სერიოზულ ტონს ელემენტებით, რომლებიც განწყობის უფრო ფართო სპექტრს უწყობს ხელს.

Drama (film and television):

კინოსა და ტელევიზიაში დრამა არის თხრობითი მხატვრული ლიტერატურის კატეგორია, რომელიც უფრო სერიოზული უნდა იყოს, ვიდრე იუმორისტული ტონი. ამ ტიპის დრამა ჩვეულებრივ კვალიფიცირდება დამატებითი ტერმინებით, რომლებიც განსაზღვრავს მის კონკრეტულ სუპერ ჟანრს, მაკრო ჟანრს ან მიკრო ჟანრს, როგორიცაა საპნის ოპერა, პოლიციის კრიმინალური დრამა, პოლიტიკური დრამა, იურიდიული დრამა, ისტორიული დრამა, შინაგანი დრამა, თინეიჯერი დრამა და კომედია-დრამა (დრამატული). ეს ტერმინები მიუთითებს კონკრეტულ გარემოზე ან თემაზე, თორემ ისინი აკმაყოფილებენ დრამის სხვაგვარად სერიოზულ ტონს ელემენტებით, რომლებიც განწყობის უფრო ფართო სპექტრს უწყობს ხელს.

Action film:

სამოქმედო ფილმი არის ფილმი ჟანრი, რომელშიც მთავარი გმირი ან გმირები მონაწილეობენ მთელი რიგი მოვლენებისა, რომლებიც, როგორც წესი, მოიცავს ძალადობას, გახანგრძლივებულ ბრძოლას, ფიზიკურ შეტევებს, გადარჩენას და განრისხებულ დევნას. სამოქმედო ფილმებში წარმოდგენილია ძირითადად მარაგი გმირი, რომელიც იბრძვის წარმოუდგენელი შანსების წინააღმდეგ, რაც მოიცავს სიცოცხლისათვის საშიშ სიტუაციებს, საშიშ ბოროტმოქმედს ან დევნას, რომელიც, როგორც წესი, გმირის გამარჯვებით დასრულდა. კომპიუტერში წარმოქმნილ სურათებში მიღწეულმა მიღწევებმა გააიაფა და გაამარტივა მოქმედების მიმდევრობისა და სხვა ვიზუალური ეფექტების შექმნა, რაც წარსულში პროფესიონალი ეკიპაჟის მცდელობას მოითხოვდა. ამასთან, მოქმედება ფილმებზე რეაქციები არაერთგვაროვანია, რადგან ფილმები, რომლებიც იყენებენ კომპიუტერულ ანიმაციებს არარეალური, ძალზე დაუჯერებელი მოვლენების შესაქმნელად, ხშირად კრიტიკულად ხვდებიან. მიუხედავად იმისა, რომ ფილმებში მოქმედება დიდი ხანია განმეორებადი კომპონენტია, 1970 წელს გასული საუკუნის 70-იან წლებში დაიწყო ჟანრის "მოქმედება" და სპეციალური ეფექტების გაზრდა. ჟანრის გავრცელებულ ტროპებს მიეკუთვნება აფეთქებები, მანქანების დევნა, მუშტებისპირება და სროლები.

Action film:

სამოქმედო ფილმი არის ფილმი ჟანრი, რომელშიც მთავარი გმირი ან გმირები მონაწილეობენ მთელი რიგი მოვლენებისა, რომლებიც, როგორც წესი, მოიცავს ძალადობას, გახანგრძლივებულ ბრძოლას, ფიზიკურ შეტევებს, გადარჩენას და განრისხებულ დევნას. სამოქმედო ფილმებში წარმოდგენილია ძირითადად მარაგი გმირი, რომელიც იბრძვის წარმოუდგენელი შანსების წინააღმდეგ, რაც მოიცავს სიცოცხლისათვის საშიშ სიტუაციებს, საშიშ ბოროტმოქმედს ან დევნას, რომელიც, როგორც წესი, გმირის გამარჯვებით დასრულდა. კომპიუტერში წარმოქმნილ სურათებში მიღწეულმა მიღწევებმა გააიაფა და გაამარტივა მოქმედების მიმდევრობისა და სხვა ვიზუალური ეფექტების შექმნა, რაც წარსულში პროფესიონალი ეკიპაჟის მცდელობას მოითხოვდა. ამასთან, მოქმედება ფილმებზე რეაქციები არაერთგვაროვანია, რადგან ფილმები, რომლებიც იყენებენ კომპიუტერულ ანიმაციებს არარეალური, ძალზე დაუჯერებელი მოვლენების შესაქმნელად, ხშირად კრიტიკულად ხვდებიან. მიუხედავად იმისა, რომ ფილმებში მოქმედება დიდი ხანია განმეორებადი კომპონენტია, 1970 წელს გასული საუკუნის 70-იან წლებში დაიწყო ჟანრის "მოქმედება" და სპეციალური ეფექტების გაზრდა. ჟანრის გავრცელებულ ტროპებს მიეკუთვნება აფეთქებები, მანქანების დევნა, მუშტებისპირება და სროლები.

Cinema 1: The Movement Image:

კინო 1: მოძრაობის გამოსახულება (1983) არის პირველი ფილოსოფოსი ჟილ დელუზის კინემატოგრაფიის ორი წიგნიდან, მეორე არის კინო 2: დროის სურათი (1985). ერთად კინოთეატრი 1 და კინოთეატრი 2 ცნობილი გახდა, როგორც კინოთეატრების წიგნები, ორივე ტომი, როგორც დამატებით, ისე ურთიერთდამოკიდებული. ამ წიგნის ავტორი აერთიანებს ფილოსოფია და კინოს, აეხსნა წინასიტყვაობაში ფრანგული გამოცემა Cinema 1, რომ "[t] მისი შესწავლა არ არის კინოს ისტორია. ეს არის ტაქსონომიის, მცდელობა კლასიფიკაციით სურათები და ნიშნები \ "; და რომ \ "პირველი ტომი უნდა შეიცავდეს […] კლასიფიკაციის მხოლოდ ერთი ნაწილით \". ამ დაყოფის გადასატანად მოძრაობა-გამოსახულებასა და დროის გამოსახულებას შორის დელიოზი ემყარება ფრანგი ფილოსოფოსის ანრი ბერგსონის მატერიის (მოძრაობის) თეორიის და გონების (დრო) ნაშრომს.

Action painting:

სამოქმედო ნახატი , რომელსაც ზოგჯერ " ჟესტურ აბსტრაქციას " უწოდებენ, არის მხატვრობის სტილი, რომელშიც საღებავი სპონტანურად დრიბლდება, იფრქვევა ან ტილოზე გადაფრქვეულია, ვიდრე ფრთხილად გამოიყენება. მიღებული ნამუშევარი ხშირად ხაზს უსვამს თავად მხატვრობის ფიზიკურ აქტს, როგორც მზა ნამუშევრის არსებითი ასპექტი ან მისი მხატვრის საზრუნავი.

Platform game:

პლატფორმული თამაშები არის ვიდეო თამაშების ჟანრი და სამოქმედო თამაშების ქვეჟანრი, რომლის ძირითადი მიზანია მოთამაშის პერსონაჟის გადატანა გაწეულ გარემოში წერტილებს შორის. პლატფორმერები ხასიათდებიან თავიანთი დონის დიზაინით, განსხვავებული სიმაღლის არათანაბარი რელიეფითა და შეჩერებული პლატფორმებით, რაც მოითხოვს მოთამაშის პერსონაჟის შესაძლებლობების გამოყენებას მოთამაშის გარემოში ნავიგაციისთვის და მათი მიზნის მისაღწევად. სხვა აკრობატულმა მანევრებმა შეიძლება გავლენა მოახდინოს თამაშში, მაგალითად, ასვლა, ნივთების გადახვევა, მაგალითად, ვაზისგან ან კაუჭების დაჭერით, კედლებიდან გადახტომა, ჰაერის ტრიალი, ჰაერში გასრიალება, ჭავლიდან გასროლა ან პლაცდარმიდან ან ბარაბოლიდან გადახტომა. თამაშები, სადაც ხტომა მთლიანად ავტომატიზირებულია, მაგალითად, 3D თამაშები Legend of Zelda სერიაში, ჟანრის მიღმაა.

Action-specific perception:

მოქმედების სპეციფიკური აღქმა ან აღქმა-მოქმედება არის ფსიქოლოგიური თეორია, რომლის თანახმად, ადამიანები აღიქვამენ თავიანთ გარემოს და მის შიგნით არსებულ მოვლენებს მოქმედების უნარის გათვალისწინებით. მაგალითად, რბილი ფეხბურთელების მოთამაშეები, რომლებიც უკეთესად ურტყამენ ბურთს უფრო დიდს ხედავენ. ჩოგბურთელები ხედავენ, რომ ბურთი ნელა მოძრაობს, როდესაც ისინი წარმატებით დააბრუნებენ ბურთს. გარდა ამისა, გადამწყვეტი მოქმედების განზრახვა ასევე მნიშვნელოვანია; მიუხედავად იმისა, რომ აღქმის უნარი ახდენს დანიშნულებისამებრ მოქმედებას გავლენას ახდენს აღქმაზე, აღქმის შესაძლებლობები არასასურველი მოქმედებებისთვის მცირე ან საერთოდ არ მოქმედებს აღქმაზე.

Action film:

სამოქმედო ფილმი არის ფილმი ჟანრი, რომელშიც მთავარი გმირი ან გმირები მონაწილეობენ მთელი რიგი მოვლენებისა, რომლებიც, როგორც წესი, მოიცავს ძალადობას, გახანგრძლივებულ ბრძოლას, ფიზიკურ შეტევებს, გადარჩენას და განრისხებულ დევნას. სამოქმედო ფილმებში წარმოდგენილია ძირითადად მარაგი გმირი, რომელიც იბრძვის წარმოუდგენელი შანსების წინააღმდეგ, რაც მოიცავს სიცოცხლისათვის საშიშ სიტუაციებს, საშიშ ბოროტმოქმედს ან დევნას, რომელიც, როგორც წესი, გმირის გამარჯვებით დასრულდა. კომპიუტერში წარმოქმნილ სურათებში მიღწეულმა მიღწევებმა გააიაფა და გაამარტივა მოქმედების მიმდევრობისა და სხვა ვიზუალური ეფექტების შექმნა, რაც წარსულში პროფესიონალი ეკიპაჟის მცდელობას მოითხოვდა. ამასთან, მოქმედება ფილმებზე რეაქციები არაერთგვაროვანია, რადგან ფილმები, რომლებიც იყენებენ კომპიუტერულ ანიმაციებს არარეალური, ძალზე დაუჯერებელი მოვლენების შესაქმნელად, ხშირად კრიტიკულად ხვდებიან. მიუხედავად იმისა, რომ ფილმებში მოქმედება დიდი ხანია განმეორებადი კომპონენტია, 1970 წელს გასული საუკუნის 70-იან წლებში დაიწყო ჟანრის "მოქმედება" და სპეციალური ეფექტების გაზრდა. ჟანრის გავრცელებულ ტროპებს მიეკუთვნება აფეთქებები, მანქანების დევნა, მუშტებისპირება და სროლები.

Action film:

სამოქმედო ფილმი არის ფილმი ჟანრი, რომელშიც მთავარი გმირი ან გმირები მონაწილეობენ მთელი რიგი მოვლენებისა, რომლებიც, როგორც წესი, მოიცავს ძალადობას, გახანგრძლივებულ ბრძოლას, ფიზიკურ შეტევებს, გადარჩენას და განრისხებულ დევნას. სამოქმედო ფილმებში წარმოდგენილია ძირითადად მარაგი გმირი, რომელიც იბრძვის წარმოუდგენელი შანსების წინააღმდეგ, რაც მოიცავს სიცოცხლისათვის საშიშ სიტუაციებს, საშიშ ბოროტმოქმედს ან დევნას, რომელიც, როგორც წესი, გმირის გამარჯვებით დასრულდა. კომპიუტერში წარმოქმნილ სურათებში მიღწეულმა მიღწევებმა გააიაფა და გაამარტივა მოქმედების მიმდევრობისა და სხვა ვიზუალური ეფექტების შექმნა, რაც წარსულში პროფესიონალი ეკიპაჟის მცდელობას მოითხოვდა. ამასთან, მოქმედება ფილმებზე რეაქციები არაერთგვაროვანია, რადგან ფილმები, რომლებიც იყენებენ კომპიუტერულ ანიმაციებს არარეალური, ძალზე დაუჯერებელი მოვლენების შესაქმნელად, ხშირად კრიტიკულად ხვდებიან. მიუხედავად იმისა, რომ ფილმებში მოქმედება დიდი ხანია განმეორებადი კომპონენტია, 1970 წელს გასული საუკუნის 70-იან წლებში დაიწყო ჟანრის "მოქმედება" და სპეციალური ეფექტების გაზრდა. ჟანრის გავრცელებულ ტროპებს მიეკუთვნება აფეთქებები, მანქანების დევნა, მუშტებისპირება და სროლები.

Action/2015:

action / 2015 იყო გლობალური კოალიცია 2200-ზე მეტი ორგანიზაციისა და ქსელისგან 150-ზე მეტი ქვეყნიდან, გაერთიანებული რწმენით, რომ 2015 წელი კრიტიკული იყო კლიმატის ცვლილების, სიღარიბის და უთანასწორობის წინააღმდეგ ბრძოლის პროგრესისთვის.

Wild Strawberries Movement:

ველური მარწყვის მოძრაობა არის საპროტესტო მოძრაობა ტაივანში, რომელიც დაიწყო 2008 წლის 6 ნოემბერს ჩინეთის სახალხო რესპუბლიკის ARATS- ის თავმჯდომარის ჩენ იუნლინის კუნძულზე ვიზიტის შემდეგ. ჩენის მიმართული საპროტესტო აქციების წინააღმდეგ პოლიციის ქმედებებმა ჩაახშო ჩინეთის რესპუბლიკის ეროვნული დროშის ჩვენება და ტაივანური სიმღერები. ამან აიძულა ტაივანში, ტაიპეის 400 სტუდენტური ჯგუფი, დაეწყო იჯდა აღმასრულებელი იუანის წინ ტაივანის აღლუმისა და ასამბლეის აქტის გასაპროტესტებლად.

Action/2015:

action / 2015 იყო გლობალური კოალიცია 2200-ზე მეტი ორგანიზაციისა და ქსელისგან 150-ზე მეტი ქვეყნიდან, გაერთიანებული რწმენით, რომ 2015 წელი კრიტიკული იყო კლიმატის ცვლილების, სიღარიბის და უთანასწორობის წინააღმდეგ ბრძოლის პროგრესისთვის.

No comments:

Post a Comment

PSEN2

Dunya: ისლამში dunyā გულისხმობს დროებით სამყაროს და მის მიწიერ პრობლემებსა და საკუთრებას, განსხვავებით შემდგომი ( ʾākhirah ). ყურანშ...