Friday, June 18, 2021

The 9th Life of Louis Drax

9th Brigade:

მე -9 ბრიგადა შეიძლება ეხებოდეს:

9th Brigade (Australia):

მე -9 ბრიგადა არის ავსტრალიის არმიის სარეზერვო შემადგენლობა, რომლის შტაბ-ბინა მდებარეობს კესვიკის ყაზარმებში, კესვიკში, სამხრეთ ავსტრალია, ელემენტებით განლაგებულია ტასმანიაში, ახალ სამხრეთ უელსსა და სამხრეთ ავსტრალიაში. ბრიგადა პირველად გაიზარდა 1912 წელს ახალ სამხრეთ უელსში სავალდებულო სასწავლო სქემის შემოღების შემდეგ. პირველი მსოფლიო ომის დროს, ბრიგადა შეიქმნა პირველი ავსტრალიის საიმპერატორო ძალების შემადგენლობაში, 1916 წელს, ხოლო მისი რეკრუტების უმრავლესობა მოდის ახალი სამხრეთი უელსიდან. იგი დაინიშნა მე –3 დივიზიაში და სწავლება ჩატარდა გაერთიანებულ სამეფოში მანამ, სანამ ბრიგადა მონაწილეობდა საბრძოლო მოქმედებებისთვის დასავლეთის ფრონტზე 1916 წლის ნოემბერში. იგი იბრძოდა მრავალ ბრძოლაში საფრანგეთსა და ბელგიაში მომდევნო ორი წლის განმავლობაში. ომის შემდეგ, ბრიგადა დაიშალა, მაგრამ იგი კვლავ გაიზარდა, როგორც ნახევარ განაკვეთზე შექმნილი შემადგენლობა სიდნეის მიდამოებში. მეორე მსოფლიო ომის დროს, ბრიგადის მობილიზება განხორციელდა თავდაცვითი მოვალეობების შესასრულებლად, მაგრამ აქტიური სამსახური ვერ ნახა მანამდე, სანამ იგი დაიშლებოდა 1944 წლის ივნისში. ომის შემდგომ პერიოდში, მე -9 ბრიგადა კვლავ განახლდა, ​​როგორც ნახევარ განაკვეთის ფორმაცია და მე -2 განყოფილების ნაწილია.

3rd Canadian Division:

მე -3 კანადის დივიზია არის კანადის არმიის ფორმირება, რომელიც პასუხისმგებელია ყველა არმიის ქვედანაყოფების მეთაურობასა და მობილიზებაზე მანიტობას, სასკატჩევანში, ალბერტასა და ბრიტანული კოლუმბიის პროვინციებში, ისევე როგორც ყველა ნაწილში, რომელიც ვრცელდება დასავლეთით ქალაქ თუნდერის ყურიდან.

9th Infantry Brigade (Greece):

მე -9 მოტომსროლელი ბრიგადა საბერძნეთის არმიის მოტორიანი ქვეითი ბრიგადაა. სათაო ოფისი იყო კოზანში და ემორჩილებოდა III არმიის კორპუსს, იგი შეიქმნა ყოფილი მე -9 ქვეითი დივიზიისგან 1998 წლის 1 აპრილს.

9th Infantry Brigade (Hungary):

მე -9 ქვეითი ბრიგადა იყო უნგრეთის სამეფო არმიის ფორმირება, რომელიც მონაწილეობდა ღერძის იუგოსლავიაში შეიარაღებული ძალების შეჭრაში მეორე მსოფლიო ომის დროს.

9th Infantry Brigade (Lebanon):

მე -9 ქვეითი ბრიგადა (ლიბანი) არის ლიბანის არმიის დანაყოფი, რომელიც იბრძოდა ლიბანის სამოქალაქო ომში, აქტიურია მისი შექმნის დღიდან, 1984 წლის იანვარში.

9th Infantry Brigade (United Kingdom):

მე -9 ქვეითი ბრიგადა იყო ბრიტანეთის არმიის რეგულარული არმიის ქვეითი ბრიგადა, რომელიც აქტიურ სამსახურს ხედავდა როგორც პირველი, ისე მეორე მსოფლიო ომების დროს.

9th Division:

მე -9 დივიზია , მე -9 ქვეითი დივიზია ან მე -9 ჯავშანსატანკო დივიზია შეიძლება მოიცავდეს:

9th Infantry Division (Bangladesh):

მე -9 ქვეითი დივიზია არის ბანგლადეშის არმიის ფორმირება, რომელიც მდებარეობს სავარში. ეს არის ბანგლადეშის არმიის პირველი ქვეითი დივიზია, რომელიც დამოუკიდებლობის შემდეგ გაიზარდა.

9th Infantry Division (Wehrmacht):

მე -9 ქვეითი დივიზია იყო ნაცისტური გერმანიის ვერმახტის წყობა.

9th Infantry Brigade (Greece):

მე -9 მოტომსროლელი ბრიგადა საბერძნეთის არმიის მოტორიანი ქვეითი ბრიგადაა. სათაო ოფისი იყო კოზანში და ემორჩილებოდა III არმიის კორპუსს, იგი შეიქმნა ყოფილი მე -9 ქვეითი დივიზიისგან 1998 წლის 1 აპრილს.

9th Infantry Division (India):

მე –9 ინდური ქვეითი დივიზია იყო ინდოეთის არმიის ქვეითი დივიზია მეორე მსოფლიო ომის დროს. დივიზიამ მალაიას ბრძოლის დროს მალაიას სარდლობაში შექმნა ინდოეთის III კორპუსის ნაწილი. მას სარდლობდა გენერალ-მაიორი არტურ ედუარდ ბარსტოუ.

9th Infantry Division (United States):

მე -9 ქვეითი დივიზია არის შეერთებული შტატების არმიის არააქტიური ქვეითი დივიზია. იგი შეიქმნა, როგორც მე -9 დივიზია პირველი მსოფლიო ომის დროს, მაგრამ არასდროს ყოფილა განლაგებული საზღვარგარეთ. მოგვიანებით, იგი მეორე მსოფლიო ომისა და ვიეტნამის ომების დროს გახდებოდა აშშ-ს არმიის მნიშვნელოვანი ნაწილი. იგი ასევე გააქტიურდა როგორც მშვიდობიანი დროის მზადყოფნის განყოფილება 1947–1962 წლებში კოლორადოს ფორტ დიქსში, ნიუ – ჯერსი და ფორტ – კარსონში, ხოლო 1972 – დან 1991 წლამდე, როგორც აქტიური მორიგე ქვეითი დივიზია ფორტ – ლუისში, ვაშინგტონი. მეტსახელად "ძველი სანდოები" და საბოლოოდ განყოფილება გაუქმდა 1991 წლის დეკემბერში.

9th Infantry Division (Ottoman Empire):

მე -9 ქვეითი დივიზია იყო ოსმალეთის თურქეთის არმიის ფორმირება, ბალკანეთის ომებისა და პირველი მსოფლიო ომის დროს.

9th Infantry Division (Philippines):

ფილიპინების მე -9 ქვეითი დივიზია, ფილიპინების არმია , რომელიც ოფიციალურად ცნობილია როგორც შუბის დივიზია , არის ფილიპინების არმიის პირველადი ქვეითი განყოფილება, რომელიც დანიშნულია კომუნისტური აჯანყების წინააღმდეგ საბრძოლველად ბიკოლის რეგიონში.

9th Infantry Division (Poland):

მე -9 ქვეითი დივიზია იყო პოლონეთის არმიის ქვედანაყოფი პოლონეთის მეორე რესპუბლიკაში. სამმართველო თავდაპირველად შეიქმნა 1919 წელს. იგი განთავსდა სიედლცეში და მონაწილეობა მიიღო პოლონეთის სექტემბრის კამპანიაში პოლკოვნიკ იოზეფ ვერობეის მეთაურობით. მე -9 დივიზიის ისტორია სათავეს იღებს 1919 წლის ზაფხულის დასაწყისში. იგი ჩამოყალიბდა იმავე წლის 12 ივნისს, პოლეზიეს რეგიონში, ოპერატიული ჯგუფის პოლეზიეს ქვედანაყოფებიდან, რომელსაც მეთაურობდა გენერალი ანტონი ლისტოვსკი. იმ დროს იგი დაიყო ორ ქვეით ბრიგადად და ერთ საარტილერიო ბრიგადად:

  • მე -17 ქვეითი ბრიგადა,
  • მე -18 ქვეითი ბრიგადა,
  • მე -9 საარტილერიო ბრიგადა.
9th Infantry Division (Poland):

მე -9 ქვეითი დივიზია იყო პოლონეთის არმიის ქვედანაყოფი პოლონეთის მეორე რესპუბლიკაში. სამმართველო თავდაპირველად შეიქმნა 1919 წელს. იგი განთავსდა სიედლცეში და მონაწილეობა მიიღო პოლონეთის სექტემბრის კამპანიაში პოლკოვნიკ იოზეფ ვერობეის მეთაურობით. მე -9 დივიზიის ისტორია სათავეს იღებს 1919 წლის ზაფხულის დასაწყისში. იგი ჩამოყალიბდა იმავე წლის 12 ივნისს, პოლეზიეს რეგიონში, ოპერატიული ჯგუფის პოლეზიეს ქვედანაყოფებიდან, რომელსაც მეთაურობდა გენერალი ანტონი ლისტოვსკი. იმ დროს იგი დაიყო ორ ქვეით ბრიგადად და ერთ საარტილერიო ბრიგადად:

  • მე -17 ქვეითი ბრიგადა,
  • მე -18 ქვეითი ბრიგადა,
  • მე -9 საარტილერიო ბრიგადა.
9th Infantry Division (South Korea):

მე -9 ქვეითი დივიზია , ასევე ცნობილი როგორც თეთრი ცხენის დივიზია თეთრი ცხენის ბრძოლის გამარჯვების შემდეგ, არის კორეის რესპუბლიკის არმიის ქვეითი დივიზია. დანაყოფი შედგება 28-ე, 29-ე და 30-ე პოლკისგან.

9th Infantry Division (Russian Empire):

მე -9 ქვეითი დივიზია იყო რუსეთის საიმპერატორო არმიის ქვეითი წარმონაქმნი, რომელიც სხვადასხვა ფორმაციებში არსებობდა მე -19 საუკუნის დასაწყისიდან პირველი მსოფლიო ომის დასრულებამდე და რუსეთის რევოლუციამდე. განყოფილება დაფუძნდა რადომში, მოგვიანებით კი ვორონეჟში, 1914 წლამდე. იგი იბრძოდა პირველ მსოფლიო ომში და დემობილიზდა 1918 წელს.

9th Infantry Division (South Korea):

მე -9 ქვეითი დივიზია , ასევე ცნობილი როგორც თეთრი ცხენის დივიზია თეთრი ცხენის ბრძოლის გამარჯვების შემდეგ, არის კორეის რესპუბლიკის არმიის ქვეითი დივიზია. დანაყოფი შედგება 28-ე, 29-ე და 30-ე პოლკისგან.

131st Separate Motor Rifle Brigade:

131-ე ცალკეული საავტომობილო ბრიგადა იყო საბჭოთა არმიისა და რუსეთის სახმელეთო ჯარების მოტომსროლელი ქვეითი შენაერთი.

9th Infantry Division (Thailand):

მე -9 ქვეითი დივიზია (พล.ร. ๙.) ასევე ცნობილი როგორც შავი ვეფხისტყაოსანი დივიზია არის სამეფო ტაიტის არმიის ქვეითი დივიზია, ის ამჟამად არის პირველი არმიის არეალის ნაწილი. დანაყოფი შედგება მე -9 ქვეითი პოლკის, მე -19 ქვეითი პოლკი და 29-ე ქვეითი პოლკი.

9th Infantry Division (United States):

მე -9 ქვეითი დივიზია არის შეერთებული შტატების არმიის არააქტიური ქვეითი დივიზია. იგი შეიქმნა, როგორც მე -9 დივიზია პირველი მსოფლიო ომის დროს, მაგრამ არასდროს ყოფილა განლაგებული საზღვარგარეთ. მოგვიანებით, იგი მეორე მსოფლიო ომისა და ვიეტნამის ომების დროს გახდებოდა აშშ-ს არმიის მნიშვნელოვანი ნაწილი. იგი ასევე გააქტიურდა როგორც მშვიდობიანი დროის მზადყოფნის განყოფილება 1947–1962 წლებში კოლორადოს ფორტ დიქსში, ნიუ – ჯერსი და ფორტ – კარსონში, ხოლო 1972 – დან 1991 წლამდე, როგორც აქტიური მორიგე ქვეითი დივიზია ფორტ – ლუისში, ვაშინგტონი. მეტსახელად "ძველი სანდოები" და საბოლოოდ განყოფილება გაუქმდა 1991 წლის დეკემბერში.

9th Infantry Division (Wehrmacht):

მე -9 ქვეითი დივიზია იყო ნაცისტური გერმანიის ვერმახტის წყობა.

9th Infantry Division Pasubio:

მე –9 ქვეითი დივიზია პასუბიო იყო მეორე მსოფლიო ომის დროს იტალიის არმიის ბინარული ტიპის ბინარული ტიპის (2 – პოლკიანი) ავტოტრანსპორტირებადი. დივიზია ქვეითთა ​​დივიზიად ჩამოყალიბდა 1934 წელს, ქვეითთა ​​დივიზიად გადააკეთეს 1939 წელს და მობილიზდნენ 1940 წლის აგვისტოში. მისი 79-ე ქვეითი პოლკი და მე -8 საარტილერიო პოლკი ვერონადან იყვნენ, ხოლო მე -80 პოლკის რიგები კაცები მანტუიდან. მისი პირველი Sabauda CCNN ბატალიონი ტურინიდან მოხალისეებისგან შედგებოდა.

9th Infantry Regiment:

მე -9 ქვეითი პოლკი შეიძლება მოიცავდეს:

  • მე -9 ქვეითი პოლკი "ბარი"
  • ქვეითი პოლკი \ "სორია \" No9
  • \ n
  • მე -9 ქვეითი პოლკი
\ n \ n
9th Infantry Regiment (United States):

მე -9 ქვეითი პოლკი (" მანჩუ ") არის შეერთებული შტატების არმიის მშობელთა ქვეითი პოლკი.

Infantry Regiment \"Soria\" No. 9:

ქვეითი პოლკი "სორია" No9 არის ესპანეთის არმიის მსუბუქი ქვეითი პოლკი. დაარსდა 1509 წელს, როგორც თერსიო, ის ერთ-ერთი უძველესი ჯერ კიდევ ოპერატიული ერთეულია. დღეს იგი გარნიზონირებულია კანარის კუნძულებზე და იბრძოდა ავღანეთში.

131st Separate Motor Rifle Brigade:

131-ე ცალკეული საავტომობილო ბრიგადა იყო საბჭოთა არმიისა და რუსეთის სახმელეთო ჯარების მოტომსროლელი ქვეითი შენაერთი.

9th Inning:

" მე -9 ინინგი " არის ამერიკელი რეპერის, პროდიუსერის, მომღერლისა და კომპოზიტორის მის ელიოტის სიმღერა, რომელშიც წარმოდგენილია ბავშვობის მეგობრისა და დიდი ხნის თანამშრომლის ტიმბალანდის სტუმრობა. თავდაპირველად, ნაწყვეტი გამოვიდა ელიოტის ოფიციალურ ვებგვერდზე, 2012 წლის 10 სექტემბერს. ამ სიმღერამ, თანდართულ \ "Triple Threat \" - თან ერთად, დებიუტი გააკეთა Ustream– ის საშუალებით, 2012 წლის 17 სექტემბერს და სარეკლამო სინგლების სახით გამოვიდა სექტემბერში. 2012 წლის 18

9th Intelligence Squadron:

შეერთებული შტატების საჰაერო ძალების მე -9 სადაზვერვო ესკადრილიანი არის სადაზვერვო დანაყოფი, რომელიც მდებარეობს ბეილის საჰაერო ძალების ბაზაზე, კალიფორნია. მე -9 ასოცირდება Lockheed U-2 და განაწილებული საერთო სახმელეთო სისტემის ოპერაციებთან. ესკადრი პირველად აქტიურობდა მეორე მსოფლიო ომის დროს, როგორც მე –9 ფოტოგრაფიული ტექნიკური განყოფილება , მსახურობდა ევროპის ოპერაციების თეატრში.

9th Intelligence Squadron:

შეერთებული შტატების საჰაერო ძალების მე -9 სადაზვერვო ესკადრილიანი არის სადაზვერვო დანაყოფი, რომელიც მდებარეობს ბეილის საჰაერო ძალების ბაზაზე, კალიფორნია. მე -9 ასოცირდება Lockheed U-2 და განაწილებული საერთო სახმელეთო სისტემის ოპერაციებთან. ესკადრი პირველად აქტიურობდა მეორე მსოფლიო ომის დროს, როგორც მე –9 ფოტოგრაფიული ტექნიკური განყოფილება , მსახურობდა ევროპის ოპერაციების თეატრში.

9th International Emmy Awards:

ემის მე -9 საერთაშორისო დაჯილდოება შედგა 1981 წლის 26 ნოემბერს, ნიუ-იორკში, აშშ.

9th International Film Festival of India:

ინდოეთის მე -9 საერთაშორისო კინოფესტივალი ჩატარდა 1983 წლის 3-16 იანვარს ახალ დელიში. ფესტივალმა წარმოადგინა 16 მმ ფილმების ჩვენების ახალი განყოფილება. გამოცემაში მონაწილეობა მიიღო მესამე მსოფლიოს 22 ქვეყანამ და გახდა მესამე მსოფლიო კინოს მთავარი ფორუმი. პირველად ოქროს პაწია ჯილდოები საუკეთესო მხატვრული ფილმი და მოკლემეტრაჟიანი ფილმი არ გადაეცა საკონკურსო განყოფილებაში. N

9th International Friendship Tournament:

ყატარის მე –9 საერთაშორისო მეგობრული ტურნირი ჩატარდა დოჰაში, კატარი 2009 წლის 27 დეკემბრიდან 2010 წლის 2 იანვრამდე.

9th International Friendship Tournament:

ყატარის მე –9 საერთაშორისო მეგობრული ტურნირი ჩატარდა დოჰაში, კატარი 2009 წლის 27 დეკემბრიდან 2010 წლის 2 იანვრამდე.

International Meeting of Communist and Workers' Parties:

კომუნისტური და მშრომელთა პარტიების საერთაშორისო შეხვედრა ( IMCWP ) არის ყოველწლიური კონფერენცია, რომელსაც ესწრებიან კომუნისტური და მუშათა პარტიები რამდენიმე ქვეყნიდან. ეს წარმოიშვა 1998 წელს, როდესაც საბერძნეთის კომუნისტურმა პარტიამ (KKE) კომუნისტური და მშრომელთა პარტიები მიიწვია ყოველწლიურ კონფერენციაში, სადაც პარტიები იკრიბებოდნენ თავიანთი გამოცდილების გასაზიარებლად და ერთობლივი დეკლარაციის გამოსაცემად. IMCWP- ის ბოლო და 21-ე შეხვედრა გაიმართა 2019 წლის ოქტომბერში თურქეთში და მასპინძლობდა თურქეთის კომუნისტური პარტია. შეხვედრას ესწრებოდნენ 58 ქვეყნის წარმომადგენელი 74 პარტიის დელეგატები.

1962 South African Grand Prix:

1962 წლის სამხრეთ აფრიკის გრან-პრი , ოფიციალურად სახელწოდებით სამხრეთ აფრიკის მე -9 საერთაშორისო RAC გრან , იყო ფორმულა 1-ის საავტომობილო რბოლა, რომელიც ჩატარდა აღმოსავლეთ ლონდონში 1962 წლის 29 დეკემბერს. 1962 წლის საერთაშორისო თასი ფორმულა ერთი – ს მწარმოებლებისთვის. 82-წლიან რბოლაში გრემ ჰილმა მოიგო BRM– ის მართვა, ინგლისელმა პირველმა მიიღო მძღოლთა პირველი ჩემპიონატი ამ პროცესში, ახალზელანდიელ ბრიუს მაკლარენთან და ადგილობრივ მძღოლთან ტონი მეგსთან შესაბამისად მეორე და მესამე ნამუშევრებით Cooper-Climaxes.

Solvay Conference:

სოლვეის კონფერენციები მიეძღვნა გამოჩენილ ღია პრობლემებს როგორც ფიზიკაში, ასევე ქიმიაში. მათ დაიწყეს მხოლოდ ისტორიული მიწვევა 1911 წელს სოლვეის ფიზიკის კონფერენციით, რომელიც ფიზიკის სამყაროში გარდამტეხ მომენტად ითვლება და დღემდე გრძელდება.

9th Iowa Cavalry Regiment:

აიოვას მე -9 კავალერიის პოლკი იყო ცხენოსანი პოლკი, რომელიც მსახურობდა საკავშირო არმიაში ამერიკის სამოქალაქო ომის დროს.

9th Iowa Infantry Regiment:

აიოვას მე -9 ქვეითი პოლკი იყო ქვეითი პოლკი, რომელიც მსახურობდა საკავშირო არმიაში ამერიკის სამოქალაქო ომის დროს.

9th Iowa Cavalry Regiment:

აიოვას მე -9 კავალერიის პოლკი იყო ცხენოსანი პოლკი, რომელიც მსახურობდა საკავშირო არმიაში ამერიკის სამოქალაქო ომის დროს.

9th Iowa Infantry Regiment:

აიოვას მე -9 ქვეითი პოლკი იყო ქვეითი პოლკი, რომელიც მსახურობდა საკავშირო არმიაში ამერიკის სამოქალაქო ომის დროს.

9th Irish Film & Television Awards:

მე –9 ირლანდიის კინო და ტელევიზიის ჯილდოები გაიმართა 2012 წლის 11 თებერვალს, შაბათს, დუბლინის კონგრესის ცენტრში (CCD), სადაც პატივი მიაგეს 2011 წელს გამოცემულ ირლანდიურ კინოსა და ტელევიზიას.

9th Irish Film & Television Awards:

მე –9 ირლანდიის კინო და ტელევიზიის ჯილდოები გაიმართა 2012 წლის 11 თებერვალს, შაბათს, დუბლინის კონგრესის ცენტრში (CCD), სადაც პატივი მიაგეს 2011 წელს გამოცემულ ირლანდიურ კინოსა და ტელევიზიას.

January 9:

გრიგორიანული კალენდრით 9 იანვარი არის წლის მეცხრე დღე; წლის ბოლომდე 356 დღე რჩება.

9th Japan Film Professional Awards:

მე -9 იაპონიის კინოს პროფესიული ჯილდო ( იაპონიის კინოს პროფესიონალური ჯილდოს მე -9 გამოცემა). მან დააჯილდოვა 1999 წლის საუკეთესო ფილმებში. ცერემონია შედგა 2000 წლის 8 აპრილს, ტოკიოს თეატრ შინჯუკუში.

Jat Regiment:

ჯატის პოლკი ინდოეთის არმიის ქვეითი ჯარის ნაწილია, რომლის ერთ-ერთი ყველაზე გრძელი და ყველაზე მორთული პოლკია. პოლკმა მოიგო 19 საბრძოლო წარმატება 1839–1947 წლებში, დამოუკიდებლობის შემდგომ კი მოიპოვა ხუთი ბრძოლის ღირსება, რვა მაჰავირი ჩაკრა, რვა კირტი ​​ჩაკრა, 32 შაურია ჩაკრა, 39 ვირ ჩაკრა და 170 სენა. 200-წლიანი სამსახურის ისტორიის განმავლობაში პოლკს მონაწილეობა აქვს მიღებული სხვადასხვა მოქმედებებსა და ოპერაციებში ინდოეთში და საზღვარგარეთ, მათ შორის პირველ და მეორე მსოფლიო ომებში. ჯატ პოლკის უამრავი ბატალიონი, მათ შორის მე -14 მიურეის ჯატ ლანსერები, იბრძოდნენ პირველ მსოფლიო ომში.

9th Jat Regiment:

მე -9 ჯატის პოლკი იყო ბრიტანეთის ინდოეთის არმიის ქვეითი პოლკი. იგი ჩამოყალიბდა 1922 წელს, ინდოეთის მთავრობის მიერ არმიის რეფორმირების შემდეგ, ერთი ბატალიონის პოლკიდან მრავალ ბატალიონის პოლკში გადავიდა.

9th Jebtsundamba Khutughtu:

მე -9 Jebtsundamba Khutughtu იყო მე -9 რეინკარნაცია Jebtsundamba Khutuktu, მესამე უმაღლესი ლამა ტიბეტის ბუდიზმის იერარქიაში და ხალხას მონღოლთა შორის გელუგის საგვარეულო სულიერი ლიდერი. მიუხედავად იმისა, რომ ბოგდ-ხანის რეინკარნაციად აღიარეს 1936 წელს, დალაი ლამამ საიდუმლოდ ინახა 1990 წლამდე, მონღოლეთის სახალხო რესპუბლიკის მიერ ბუდისტური რელიგიის დევნის გამო, და მისი ბოლო წლამდე მონღოლეთში არ ცხოვრობდა. სიცოცხლე

9th Jebtsundamba Khutughtu:

მე -9 Jebtsundamba Khutughtu იყო მე -9 რეინკარნაცია Jebtsundamba Khutuktu, მესამე უმაღლესი ლამა ტიბეტის ბუდიზმის იერარქიაში და ხალხას მონღოლთა შორის გელუგის საგვარეულო სულიერი ლიდერი. მიუხედავად იმისა, რომ ბოგდ-ხანის რეინკარნაციად აღიარეს 1936 წელს, დალაი ლამამ საიდუმლოდ ინახა 1990 წლამდე, მონღოლეთის სახალხო რესპუბლიკის მიერ ბუდისტური რელიგიის დევნის გამო, და მისი ბოლო წლამდე მონღოლეთში არ ცხოვრობდა. სიცოცხლე

United States Court of Appeals for the Ninth Circuit:

შეერთებული შტატების მეცხრე წრის სააპელაციო სასამართლო არის ფედერალური სააპელაციო სასამართლო, რომელსაც აქვს სააპელაციო იურისდიქცია საოლქო სასამართლოებზე შემდეგ რაიონებში:

  • ალასკის რაიონი
  • არიზონას რაიონი
  • კალიფორნიის ცენტრალური ოლქი
  • \ n
  • კალიფორნიის აღმოსავლეთის რაიონი
  • \ n
  • კალიფორნიის ჩრდილოეთი ოლქი
  • \ n
  • კალიფორნიის სამხრეთ რაიონი
  • \ n
  • ჰავაის რაიონი
  • \ n
  • აიდაჰოს რაიონი
  • \ n
  • მონტანას რაიონი
  • \ n
  • ნევადას რაიონი
  • \ n
  • ორეგონის რაიონი
  • \ n
  • ვაშინგტონის აღმოსავლეთი რაიონი
  • \ n
  • ვაშინგტონის დასავლეთის რაიონი
July 9:

9 ივლისი გრიგორიანული კალენდრით წელიწადის 190-ე დღეა; წლის ბოლომდე 175 დღე რჩება.

9 de Julio Avenue:

9 ივლისის გამზირი მთავარი საავტომობილო გზაა ბუენოს აირესის არგენტინაში. მისი სახელი პატივს მიაგებს არგენტინის დამოუკიდებლობის დღეს, 1816 წლის 9 ივლისს.

Misurata Stadium:


მისურატას სტადიონი არის ფეხბურთის სტადიონი მისურათა სიტიში, ჩრდილო-დასავლეთ ლიბიაში. ეს იყო ლიბიის ნაკრების წინა სახლი და მასპინძლობდა ქვეყნის 2006 წლის მსოფლიო თასის საკვალიფიკაციო მატჩებს, განსაკუთრებით კამერუნის წინააღმდეგ, სადაც ისინი შეუზღუდავ ლომებს 0-0 დაუზუსტეს.

June 9:

9 ივნისი გრიგორიანული კალენდრით წელიწადის 160-ე დღეა; წლის ბოლომდე 205 დღე რჩება.

9th Jutra Awards:

ჯუთრას მე -9 დაჯილდოება ჩატარდა 2007 წლის 18 თებერვალს, 2006 წელს კვებეკის კინოინდუსტრიის მონაწილეობით გადაღებული ფილმების საპატივსაცემოდ.

9th Kansas Cavalry Regiment:

კანზასის მე -9 კავალერიის პოლკი იყო ცხენოსანი პოლკი, რომელიც მსახურობდა საკავშირო არმიაში ამერიკის სამოქალაქო ომის დროს.

9th Kansas Militia Infantry Regiment:

კანზასის მე -9 მილიციის ქვეითი ქვეითი პოლკი იყო, რომელიც მსახურობდა საკავშირო არმიაში ამერიკის სამოქალაქო ომის დროს.

9th Kansas Cavalry Regiment:

კანზასის მე -9 კავალერიის პოლკი იყო ცხენოსანი პოლკი, რომელიც მსახურობდა საკავშირო არმიაში ამერიკის სამოქალაქო ომის დროს.

Wangchuk Dorje, 9th Karmapa Lama:

ვანგჩუკ დორჯე (1556–1603) იყო მეცხრე გიალვა კარმაპა, ტიბეტური ბუდიზმის კაგიუს სკოლის ხელმძღვანელი.

Karnataka Legislative Assembly:

კარნატაკას საკანონმდებლო ასამბლეა არის კარნატაკას ორპალატიანი საკანონმდებლო ორგანოს ქვედა პალატა სამხრეთ ინდოეთში, ინდოეთი. კარნატაკა ინდოეთის ექვსი შტატიდან ერთ – ერთია, სადაც შტატის საკანონმდებლო ორგანო ორპალატიანია და მოიცავს ორ სახლს. ორი სახლია Vidhan Sabha და Vidhan Parishad .

2nd Kent Artillery Volunteers:

მე –2 კენტ საარტილერიო მოხალისეები , მოგვიანებით მე –4 ლონდონის ბრიგადა, სამეფო ველის საარტილერიო , ხალხში ცნობილი როგორც „ ლუიშამ მებრძოლები" , იყო ბრიტანეთის არმიის მოხალისეთა განყოფილება 1860 – დან 1967 წლამდე. თავდაპირველად, დასავლეთ კენტში გაიზარდა, მისი რეკრუტირების ადგილი შემდეგ შეიქმნა ლონდონის ოლქი. მან უზრუნველყო მსოფლიო ომებში ორი აქტიური სამსახურის განყოფილება, რომლებიც მოქმედებდნენ სიცილიაში, ბირმასა და მადაგასკარში და მოგვიანებით უზრუნველყო სადესანტო ქვედანაყოფი 1950-იანი წლების ტერიტორიულ არმიაში.

2nd Kent Artillery Volunteers:

მე –2 კენტ საარტილერიო მოხალისეები , მოგვიანებით მე –4 ლონდონის ბრიგადა, სამეფო ველის საარტილერიო , ხალხში ცნობილი როგორც „ ლუიშამ მებრძოლები" , იყო ბრიტანეთის არმიის მოხალისეთა განყოფილება 1860 – დან 1967 წლამდე. თავდაპირველად, დასავლეთ კენტში გაიზარდა, მისი რეკრუტირების ადგილი შემდეგ შეიქმნა ლონდონის ოლქი. მან უზრუნველყო მსოფლიო ომებში ორი აქტიური სამსახურის განყოფილება, რომლებიც მოქმედებდნენ სიცილიაში, ბირმასა და მადაგასკარში და მოგვიანებით უზრუნველყო სადესანტო ქვედანაყოფი 1950-იანი წლების ტერიტორიულ არმიაში.

9th Kentucky Cavalry Regiment (Union):

კენტუკის მე -9 კავალერიის პოლკი იყო ცხენოსანი პოლკი, რომელიც მსახურობდა საკავშირო არმიაში ამერიკის სამოქალაქო ომის დროს.

9th Kentucky Cavalry Regiment (Union):

კენტუკის მე -9 კავალერიის პოლკი იყო ცხენოსანი პოლკი, რომელიც მსახურობდა საკავშირო არმიაში ამერიკის სამოქალაქო ომის დროს.

1883 Kentucky Derby:

1883 წელს კენტუკის დერბი იყო კენტუკის დერბის მე -9 გაშვება. რბოლა გაიმართა 1883 წლის 23 მაისს. ლუისვილის კომერციულ სტატიაში 1883 წლის დერბის შესახებ სტატიაში მითითებული იყო პირველი ტრასა, როგორც ჩერჩილ დაუნსი.

9th Kentucky Infantry Regiment (Confederate):

კენტუკის მე -9 ქვეითი პოლკი იყო ქვეითი პოლკი, რომელიც მსახურობდა კონფედერაციის შტატების არმიაში ამერიკის სამოქალაქო ომის დროს. ეს იყო პირველი კენტუკის ბრიგადის ნაწილი.

9th Kentucky Infantry Regiment (Confederate):

კენტუკის მე -9 ქვეითი პოლკი იყო ქვეითი პოლკი, რომელიც მსახურობდა კონფედერაციის შტატების არმიაში ამერიკის სამოქალაქო ომის დროს. ეს იყო პირველი კენტუკის ბრიგადის ნაწილი.

9th Kentucky Infantry Regiment (Union):

კენტუკის მე -9 ქვეითი პოლკი იყო ქვეითი პოლკი, რომელიც მსახურობდა საკავშირო არმიაში ამერიკის სამოქალაქო ომის დროს.

9th Kenya Rifles Battalion:

მე -9 კენიის მსროლელი ბატალიონი არის კენიის არმიის ქვეითი ბატალიონი. ბატალიონი განთავსებულია მოდის ყაზარმებში, ელდორეტთან ახლოს.

9th Parliament of Kenya:

კენიის რესპუბლიკის მე -9 პარლამენტი გახსნა არჩეულმა პრეზიდენტმა მვაი კიბაკის მიერ 2003 წლის 18 თებერვალს. პირველად იყო კენიაში აფრიკის ეროვნული კავშირი, დანიელ არაპ მოი, უმცირესობაში. ტრიუმფალური NARC, რომელიც დომინირებდა 2002 წლის საყოველთაო არჩევნებში, იყო უმრავლესობაში, რომელსაც ხელმძღვანელობდა კიბაკი.

9th Kisei:

მე -9 კისეი იყო კისეის ტურნირის მე -9 გამოცემა. მას შემდეგ, რაც ჩო ჩიკუნმა წინა წელს მოიგო, მას ფინალში ავტომატური ადგილი ეძლევა. რვა მოთამაშე იბრძოდა ნოკაუტის ტურნირში, რომ გადაწყვიტოს ფინალი 2. ეს ორი შემდეგ ითამაშებენ ერთმანეთს საუკეთესო 3 – ე მატჩში, რათა გადაწყვიტონ ვინ დაუპირისპირდება ჩოს. Takemiya Masaki გახდა კონკურენტი მას შემდეგ, რაც კობაიაში კოიჩიმ 2 თამაში დაამარცხა 1-ით, მაგრამ ჩო 4-სთან დამარცხდა 3-ით.

1977 Israeli legislative election:

1977 წლის 17 მაისს ისრაელში ჩატარდა საკანონმდებლო არჩევნები მეცხრე კნესეტის ასარჩევად. პირველად ისრაელის პოლიტიკურ ისტორიაში, მემარჯვენეებმა, ლიკუდის მეთაურობით, მოიპოვეს ადგილების სიმრავლე, რითაც დასრულდა მემარცხენე Alignment- ისა და მისი წინამორბედის, მაპაის თითქმის 30 წლიანი მმართველობა. შედეგებით გამოწვეულმა დრამატულმა ცვლილებამ ისრაელის პოლიტიკაში განაპირობა ის, რომ იგი გახდა "რევოლუცია". ეს ფრაზა მოიგონა ტელეწამყვანმა ჰაიმ იავინმა, როდესაც მან არჩევნების შედეგები პირდაპირ ეთერში გამოაქვეყნა ტელევიზორში სიტყვებით: "ქალბატონებო და ბატონებო - რევოლუცია ! \ ". არჩევნებმა დაიწყო თითქმის ორი ათწლეულის ხანგრძლივობის პერიოდი, როდესაც მემარცხენე და მემარჯვენე ბლოკებს დაახლოებით ერთნაირი ადგილი ჰქონდათ კნესეტში.

9th Korea Drama Awards:

მე -9 კორეის დრამატული დაჯილდოება არის სამხრეთ კორეის ტელევიზიაში ბრწყინვალების დაჯილდოების ცერემონია. ის ჩატარდა გიონონგამის კულტურისა და ხელოვნების ცენტრში, ჯინჯუში, სამხრეთ გიონგსანგის პროვინციაში, 2016 წლის 7 ოქტომბერს. კანდიდატებს შეარჩიეს კორეული დრამებიდან, რომლებიც ეთერში გავიდა 2015 წლის ოქტომბრიდან 2016 წლის სექტემბრამდე.

9th LG Cup:

მე -9 LG თასი გამოირჩევა:

  • 12 მოთამაშე დან სამხრეთ კორეა - ჩო ჰანსეუნი, ჩო ჰუნჰიუნი, ჩოი ჩეოლ-ჰანი, ჩოი უონ იონგი, კიმ მანსოუ, ლი ჩანგ-ჰო, ლი სედოლი, მოკ ჯინ-სეოკი, პარკ სუნგიუნი, სიმღერა ტაე კონ, მოგებული სონგ-ჯინი, იო ჩანგიუკი
  • 5 მოთამაშე დან იაპონია - ჩო უ, ჰანე ნაოკი, ო მეიენი, ო რისეი, იამაშიტა კიგო
  • \ n
  • 4 მოთამაშე ჩინეთი - გუ ლი, კონგ ჯი, იუ ბინ, ჟო ჰეიანგი
  • \ n
  • 1 მოთამაშე დან ტაივანი - ჟოუ იუნქსუნი
  • \ n
  • 1 მოთამაშე დან ჩრდილოეთ ამერიკა - ჯიანგ მინჯიუ
  • \ n
  • 1 მოთამაშე დან ევროპა - ფრანც-იოზეფ დიხჰუტი
The 9th LG Cup featured:

  • 12 players from
9th Lambda Literary Awards:

ლამბდას მე -9 ლიტერატურული პრემია ჩატარდა 1997 წელს, 1996 წელს გამოქვეყნებული ლგბტ ლიტერატურის ნამუშევრების პატივსაცემად.

9th Queen's Royal Lancers:

მე -9 დედოფლის სამეფო ლანგრები ბრიტანეთის არმიის კავალერიის პოლკი იყო, რომელიც პირველად გაიზარდა 1715 წელს. მას სამი საუკუნის განმავლობაში ემსახურებოდა, პირველი და მეორე მსოფლიო ომების ჩათვლით. პოლკი გადაურჩა ძალების დაუყოვნებლივ ომის შემდგომ შემცირებას, მაგრამ გაერთიანდა მე -12 სამეფო ლანჩერებთან და 1960 წელს შექმნა მე -9 / მე -12 სამეფო ლანჩრები.

9th Landwehr Division:

მე –9 ლანდვერის დივიზია იყო საიმპერატორო გერმანიის არმიის ნაწილები პირველ მსოფლიო ომში. დივიზია შეიქმნა 1915 წლის იანვარში, როგორც მიულენფელსის დივიზია, მისი მეთაურის სახელით, და გახდა მე –9 ლანდვეჰრის დივიზია 1915 წლის 14 თებერვალს. დივიზია დაიშალა 1919 წელს პირველი მსოფლიო ომის შემდეგ გერმანიის არმიის დემობილიზაციის დროს.

9th Landwehr Division:

მე –9 ლანდვერის დივიზია იყო საიმპერატორო გერმანიის არმიის ნაწილები პირველ მსოფლიო ომში. დივიზია შეიქმნა 1915 წლის იანვარში, როგორც მიულენფელსის დივიზია, მისი მეთაურის სახელით, და გახდა მე –9 ლანდვეჰრის დივიზია 1915 წლის 14 თებერვალს. დივიზია დაიშალა 1919 წელს პირველი მსოფლიო ომის შემდეგ გერმანიის არმიის დემობილიზაციის დროს.

Legio IX Hispana:

Legio IX Hispana , ასევე დაწერილი Legio VIIII Hispana , იყო რომაული საიმპერატორო არმიის ლეგიონი, რომელიც არსებობდა ჩვენს წელთაღრიცხვამდე I საუკუნიდან მინიმუმ 120 წლამდე. ლეგიონი იბრძოდა რომის გვიანდელი რესპუბლიკის და რომის ადრეული იმპერიის სხვადასხვა პროვინციებში. იგი ბრიტანეთში განლაგდა რომაელთა შემოსევის შემდეგ, 43 წელს. ლეგიონი ქრება შემორჩენილი რომაული ჩანაწერებიდან გ. AD 120 და დღემდე არ არსებობს ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ რა მოხდა მასში.

9th Legions' Infantry Regiment:

მე -9 ლეგიონთა ქვეითი პოლკი იყო პოლონეთის არმიის ქვეითი პოლკი. იგი არსებობდა 1918 წლიდან 1939 წლამდე. გარნიზონი ზამოში და ეკუთვნოდა მე -3 არმიის ქვეითი დივიზია ზამოჩიდან.

9th Parliament of British Columbia:

ბრიტანეთის კოლუმბიის მე -9 საკანონმდებლო ასამბლეა 1900 წლიდან 1903 წლამდე იკრიბებოდა. წევრები აირჩნენ ბრიტანეთის კოლუმბიის გენერალურ არჩევნებში, რომელიც ჩატარდა 1900 წლის ივნისში. ჯეიმს დანსმუირი იყო პრემიერ მინისტრის მოვალეობა, სანამ არ გადადგებოდა 1902 წლის 21 ნოემბერს. რომელიც გაათავისუფლა ლეიტენანტმა გუბერნატორმა ინტერესთა კონფლიქტის გამო. რიჩარდ მაკბრაიდი გახდა პრემიერი 1902 წლის ივნისში.

9th Manitoba Legislature:

მანიტობის მე -9 საკანონმდებლო ორგანოს წევრები აირჩნენ მანიტობას საყოველთაო არჩევნებში, რომელიც ჩატარდა 1896 წლის იანვარში. საკანონმდებლო ორგანო იჯდა 1896 წლის 6 თებერვლიდან 1899 წლის 16 ნოემბრამდე.

9th Parliament of Ontario:

ონტარიოს მე -9 საკანონმდებლო ასამბლეა სხდომაზე იყო 1898 წლის 1 მარტიდან, 1902 წლის 19 აპრილამდე, 1902 წლის საყოველთაო არჩევნებამდე. უმრავლესობის პარტია იყო ონტარიოს ლიბერალური პარტია, რომელსაც არტურ სტურგის ჰარდი ხელმძღვანელობდა. ჯორჯ უილიამ როსი ლიბერალების ლიდერი გახდა, როდესაც ჰარდი პენსიაზე წავიდა 1899 წელს.

9th Quebec Legislature:

კვებეკის მე -9 საკანონმდებლო ასამბლეა იყო კვებეკში, კანადის პროვინციული საკანონმდებლო ორგანო, რომელიც არსებობდა 1897 წლის 11 მაისიდან 1900 წლის 7 დეკემბრამდე. მმართველი პარტია იყო კვებეკის ლიბერალური პარტია ფელიქს-გაბრიელ მარჩანდის ხელმძღვანელობით. ლიბერალები ხელისუფლებას შეინარჩუნებდნენ 1936 წლამდე.

9th Saskatchewan Legislature:

1938 წლის ივნისში ჩატარდა სასკეტჩევანის მე -9 საკანონმდებლო ასამბლეა. ასამბლეა შედგა 1939 წლის 19 იანვრიდან 1944 წლის 10 მაისამდე. ლიბერალურმა პარტიამ უილიამ ჯონ პატერსონის ხელმძღვანელობით შექმნა მთავრობა. კოოპერატიული თანამეგობრობის ფედერაციამ (CCF) ჯორჯ ჰარა უილიამსის მეთაურობით შექმნა ოფიციალური ოპოზიცია. მას შემდეგ, რაც 1941 წელს უილიამსმა თანამდებობა დატოვა სამსახურში, ჯონ ჰუგილ ბროკელბანკი გახდა CCF- ის სახლის ლიდერი

Uttar Pradesh Legislative Assembly:

უტარ პრადეშის საკანონმდებლო ასამბლეა ორპალატიანი საკანონმდებლო ორგანოს ქვედა პალატაა. პირდაპირი არჩევნების შედეგად შევსებულ სახლში 403 ადგილია, როდესაც ხმის მიცემის სისტემა ერთი წევრით ხორციელდება.

New Jersey's 9th legislative district:

ნიუ – ჯერსის მე –9 საკანონმდებლო ოლქი ერთ – ერთია ნიუ – ჯერსი – ს საკანონმდებლო ორგანოში, რომელიც მოიცავს ატლანტის ოლქის მუნიციპალიტეტებს: გალოვაის ქალაქსა და პორტ – რესპუბლიკის ქალაქს; ბურლინგტონის ოლქის მუნიციპალიტეტები: მდინარე ბასი, თაბერნაკლი და ვაშინგტონი; და ოკეანის ოლქის მუნიციპალიტეტები: ბარნეგატის ქალაქი, ბარნეგატი ლაით დაბა, ბიჩ ჰეივენ დაბა, ბიჩვუდის დაბა, ბერკლი, დაბა ბერკლი, ეგლზვუდის ქალაქი, ჰარვი კედარსი, ლეისი, პატარა ეგ ჰარბო 2011 წლის განაწილების მიხედვით Beach Borough, Seaside Park Borough, Ship Bottom Borough, South Toms River Borough, Stafford Township, Surf City Borough and Tuckerton Borough.

9th Legislative Yuan:

მეცხრე საკანონმდებლო იუანი არის ტაივანის საკანონმდებლო იუანის სხდომა, 2016 წლის 1 თებერვლიდან 2020 წლის 31 იანვრამდე. წევრები აირჩევიან 2016 წლის 16 იანვრის საკანონმდებლო არჩევნებში. მმართველი დემოკრატიული პროგრესული პარტია პირველად აკონტროლებს საკანონმდებლო იუანს. შემდეგი საკანონმდებლო არჩევნები ჩატარდა 2020 წლის 11 იანვარს მეათე საკანონმდებლო იუანისთვის.

Second government of José Luis Rodríguez Zapatero:

ხოსე ლუის როდრიგეს საპატეროოს მეორე მთავრობა შეიქმნა 2008 წლის 14 აპრილს, ესპანეთის სოციალისტური მუშათა პარტიის შედეგად, დეპუტატთა კონგრესის მიერ ესპანეთის პრემიერ-მინისტრად არჩევის შემდეგ და 12 აპრილს ფიცის დადების შემდეგ. (PSOE), როგორც უდიდესი საპარლამენტო ძალა, 2008 წლის ესპანეთის საყოველთაო არჩევნებზე. იგი შეცვალა ზაპატეროს პირველი მთავრობა და იყო ესპანეთის მთავრობა 2008 წლის 14 აპრილიდან 2011 წლის 22 დეკემბრამდე, სულ 1,347 დღე, ანუ 3 წელი, 8 თვე და 8 დღე.

9th Lesser Poland Uhlan Regiment:

მცირე პოლონეთის მე –9 რიგით უჰლანის პოლკი იყო პოლონეთის არმიის კავალერიული პოლკი, რომელიც შეიქმნა 1918 წლის 21 ნოემბერს. მისი პირველი კომენდანტი იყო რიტმაისტერი (როტმისტრის) იოზეფ დუნინ – ბორკოვსკი. პოლკი იბრძოდა პოლონეთ – უკრაინის ომებში, პოლონეთ – საბჭოთა ომში და პოლონეთის შეჭრაში. მეორე პოლონეთის რესპუბლიკაში გარნიზონირებული იქნა ქალაქ ჩორტკოვსა და ტრემობოლაში, ხოლო 1939 წელს პოდოლსკა კავალერიის ბრიგადის შემადგენლობაში. მე -9 პოლკს სახელი მიენიჭა პოლონეთის ისტორიული პროვინციის მცირე პოლონეთის სახელით.

Ninth Letter:

მეცხრე წერილი არის ლიტერატურული ჟურნალი, რომელიც აქვეყნებს პოეზიას, მხატვრულ ლიტერატურას და მხატვრულ ლიტერატურას. ეს არის ინტერდისციპლინარული თანამშრომლობა ხელოვნებისა და დიზაინის სკოლასა და ილინოისის უნივერსიტეტის ურბან – შამპანიის შემოქმედებითი წერის პროგრამას შორის. მეცხრე წერილი არსებობს ორი ერთმანეთთან დაკავშირებული, მაგრამ მკაფიო ფორმით: ორწლიანი ბეჭდვითი ჟურნალი და ვებსაიტი, რომელიც აგრძელებს ახალ ელექტრონულ შინაარსს. 2004 წელს გამოვიდა პირველი ნომერი. მასში შეტანილი იყო პულიცერის პრემიის მიმღები რობერტ ოლენ ბატლერის, კეტრინ ვაზის მხატვრული ლიტერატურა და ინტერვიუ იან მარტელთან, Man Booker Prize- ს მფლობელი რომანის ავტორი Life of Pi .

The 9th Life of Louis Drax:

ლუი დრაქსის მე -9 ცხოვრება - 2016 წლის კანადურ-ამერიკული ზებუნებრივი თრილერი ფილმი, რეჟისორი ალექსანდრე აჯაა და მთავარ როლებს ასრულებენ ჯეიმი დორნანი, სარა გადონი, ეიდენ ლონგვორტი, ოლივერ პლატი, მოლი პარკერი, ჯულიან უადემი, ჯეინ მაკგრეგორი, ბარბარა ჰერშეი და აარონ პაული. ის მაქს მინგელამ დაწერა ლიზ ჯენსენის 2004 წლის ყველაზე გაყიდვადი ამავე სახელწოდების რომანის მიხედვით.

No comments:

Post a Comment

PSEN2

Dunya: ისლამში dunyā გულისხმობს დროებით სამყაროს და მის მიწიერ პრობლემებსა და საკუთრებას, განსხვავებით შემდგომი ( ʾākhirah ). ყურანშ...